27 October, 2005

KELLY VE FOTOGRAFLARI

Aslinda gostermek istedigim yemeklerim,bahsetmek istedigim baska konularim vardi bugun icin.Fotograflarim hazirdi fakat herseyi erteleyip,bugunu biricik ortagim,ruh arkadasim,kotu gun dostuma ayirmak istedim.Kelly'me.

Kelly bana kizgin bu sayfayi ingilizce hazirlamadigim icin ve 20 rastgelemde 18.oldugu icin.Tabii bu kizginliklar gercek kizginliklar degil ama cidden cok istiyor Ingilizce de yazmami fakat ben simdilik uslubumu Turkce daha iyi anlatabildigimi saniyorum,ayrica her gun Ingilizce konustugum,izledigim,okudugum su gunlerde,biraz da kendimi,kendi insanlarima ayirmak ve hayal dunyamda Turkce olmak istiyorum.

Bu fotograflarin hepsini daha once bahsettigim St Ives'da cekmistik,hem ben hem de Kelly.Kelly digital makinesiyle,bende ilk goz agrim emektarimla (canon a1)-ilk goz agrim diyorum cunku hayatimda biriktirdigim ilk parayla aldim,cunku babam 1 kurus bile vermek istemedi,ikinci eldir kendisi ama iyi is gorur hala,seneler oldu ben fotograf kursunu birakali,hocam sagolsun buluvermisti bu makineyi benim icin-

Kelly o kadar sabirli bir insan ki,saatlerce kalir su makinenin karsisinda,ugrasir,yapar.Demezsiniz ki bu hatun bilgisayarla daha mayis ayinda tanisti bilgisayarla.Gorseniz simdi bizim kart-vizitleri,menuleri bile dizayn etti.Bu fotograflar da tamamiyle kendi hayal gucunun eseridir,Classic Art Master yardimiyla.

Canim Kelly'cim sayfami onurlandirdigin,renk kattigin icin cok tesekkur ederim.Sen olmasaydin bunun gibi bir cok guzellikten yoksun kalirdi benim gibi sabirsiz bir insan.Dilerim herseye ragmen isil isil gulen mavi gozlerine hic karanliklar dusmesin.Sen bana ve annene gul ki,biz de hayatimizin bu en zor gunlerini hayirlisiyla atlatalim,canimsin,iyiki varsin,sen milyonda birsin....SENI COKKKKKK SEVIYORUMMMMMM:)

1 comment: