27 June, 2007


hayatin tadina varmak icin

Forward maillerimi sevmem,silerim ya ben,kankam yeni bir taktik gelistirdi,begenicegim seylerin basina yaziyor,bak oku bu senin icin cok onemli vs gibi mini notlar...Kuzencim de ayni seyi yapiyor,Ela foto diyor mesela,silmiyorum o zaman,nasil kiyarim ki...Asagidakini paylasmadan edemedim,bana cok iyi geldi,hani okuyunca kendimi mutlu hissettim,kimisine cek isareti koydum,yaptiklarim olarak..Sevindim,cogunu yapiyormusum diye...Ozellikle yarim saat erken kalkip da kizarmis ekmek kokusunu icime cekme olayi,en buyuk arti ona idi...Sabahin 5:30'unda bunu yapabilmek de birsey,yari acik gozlerle...Bakin bakalim sizin kac tane artiniz olucak,isterseniz birilerine gonderin,onlar da sevinsin....

Biz aksamlari battaniye altinda oturuyoruz artik,iki Ceketle disari cikiyoruz,arada gunes soyle bir bakip,kaciveriyor...Yazi ozluyorum tabii ki,ama bu havadan da bir sikayetim yok...Yagmuru seviyorum ben...Iyi hafta ortalari olsun hepinize..Saol kankim,varligin icin....

Sabah uyanir uyanmaz yataktan firlama,
Yarim saat erkene kur saat'ini
Kedi gibi gerin, ohh ne güzel yine uyandim diye sevin..
Pencereni aç, yagmur da olsa, firtina da olsa nefes al derin derin
Yüzüne su çarpma, adamakilli yika yüzünü serin serin
Geceden hazir olsun, yarin ne giyecegin
Ona harcayacagýn vakitte bir dilim ekmek kizart
Çek kizarmis ekmek kokusunu içine
Bak güzelim kahvaltinin keyfine..

Ayakkabilarin boyali olsun, kokun mis, önce sana güzel gelsin aynadaki siluetin
Çik evinden neseyle, karsýna ilk çikana gülümse, aydinlik bir gün dile
Sonra kos git isine, dünden, önceki günden, hatta daha da eskiden yarim ne kadar isin varsa hepsini tamamla, ohhh söyle bir hafifle

Bir güzel kahve ismarla kendine, seni mutlu eden sesi duymak için alo de
Hiç isin olmasa da ögle üzeri disari çik
Yagmur varsa islan, günes varsa isin, hatta üsü hava soguksa
Yürü, yürürken saga sola bak, öylesine degil, görerek bak
Çiçek görürsen kokla, köpek görürsen oksa, çocuk görürsen yanagýndan makas al..

Sonra, söyle bir düsün, kimler sana yol açti, sen çok darda iken kimler seni ferahlatti,hani kapini kimsenin çalmadigi günlerde kimler kapini tiklatti?

Ne kadar uzun zamandir aramadin onlari deðil mi?
Hadi hemen ugrayabilirsen ugra, arayabilirsen ara
Hatirlarini sor, öyle laf olsun diye degil, kucaklar gibi sor..
Bu sadece onlarin degil, senin de yüregini isitacak, yüzünde güller açtiracak..
Günün güzeldi degil mi?
Aksamin da güzel olsun..
Yemegin ne olursa olsun, masanda illaki kumas örtü olsun..
Saklama tabaklari, bardaklari misafire
Sizden ala misafir mi var bu dünyada
Ailecek kurulun sofraya, öyle acele acele degil, vazife yapar gibi hiç degil,söyle keyife keyif katar gibi, lezzete lezzet katar gibi,eksik biraktiklarini tamamlar gibi tadina var aksaminin..
Gece evinde, dostlarin olsun
Sohbet mezen, kahkahan içkin olsun..Arkadasim, hayat bu daha ne olsun?Ama en önce ve illa ki saglik olsun!!!

6 comments:

  1. Bir çoğunu yapıyorum d aşu giyecekleri akşamdan hazırlama olayını beceremiyorum. Nasıl olacak bu?
    Sevgileer
    bu arada 5:30'da kalkıp kızarmış ekmek kokusu keyfi yaptığın için seni kutluyorum :)

    ReplyDelete
  2. çok doğru.. mutlu olmak için yapılması gerekenler belli ama keşke uygulayabilsek...

    bu yazıyı paylaştığın için teşekkürler,
    sevgiler

    selin
    http://selince.selinozgur.com

    ReplyDelete
  3. emeğini lezzete dönüştüren sibellacım rengini çok seviyorum

    ReplyDelete
  4. sibel, ben seni özledim :(

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. zeyacim,hergun ayri seyler giyiyorsan,zordur tabiiki,benimki forma oldugu icin,sadece midel degisiyor,renk ayni,o yuzden daha kolay:)

    selincim ben senin sayfani niye acamiyorum?sevgiler...

    kirpim benim saol,sen bana boyle yazinca cok seviniyorum ben:)

    rahsanim haklisin,bende ozledim,cok ihmal ettim ben hepinizi farkindayim:(

    ReplyDelete