07 August, 2007

Bir selam vereyim dedim:)

Tembel blogcudan selamlar...Elimde yemek tarifim ya da fotografim olmadigindan degil yazmayasim,sadece icimde bir tikaniklik var,onu gecirmeye,acmaya calisiyorum...Becerebilecegimi dusunuyorum kisa sure sonrasinda..Bir sikintim da yok aslinda..Sadece yaz geldi buralara birazdan,onun tadini cikariyorum...

Yuzmeye devam...Bir de bisikletim var artik...Onunde sepeti var..Boyum biraz zor yetisiyor,koltugu en alcak kisminda...Parmak arasi terliklerle kullanmak zor oluyor...Kendime iste goymek uzere siyah pantalon aldim ve sepetime koydum,cok seker oldu....:0)

Kilo verdim...Zaten canim oyle pek birseyler de yemek istemiyor,salata atistirip duruyorum...

Iste iyi,sikayetim yok,insanlar cok seker bir o kadar da acilar bazen ama bu da hayatin bir cilvesi,ne de olsa kanka olmaya niyetim yok kimse ile...

Kankim benim,canim,senelerdir bekledigimiz Efe'miz dunyaya geldi artik..Biz Efe'nin hayalini daha universite siralarindayken kurmustuk:)Canim benim hep mutlu olun insanlah...

Sigaraya ara ara yine basliyor ve birakiyorum...Ne oldu benim irademe bilemiyorum...

Boyle geciyor gunler iste..Hosgeldin agustos demek istiyorum..Dilerim guzel gecersin herkes icin...

Kendinize dikkat edin...

No comments:

Post a Comment