29 May, 2008


Yine yagmur....yine gri...


bereket versin pek yagmurlu son gunler..sakir sakir..bu sabah bir hirka ile ciktim,mis gibi hava....ogle saati yagmur gunes tam tepemde,o yogun saatte,zaten makinelerin onunde kaynama noktasina geliyorum,buhar olup ucucam..hos ucamam bu gobekle,agirligi beni yerde tutar...saat iki sulari,bir bakariz,sakir sakir yagmur..mis gibi ama,tertemiz...allahtan semsiyemin yanimda oldugu nadir gunlerden biri...



cikis saatine diner dedim,ama dinmedi..ben buna ragmen yuruyerek geldim eve..ama sevdigim yoldan yurumedim,cunku korktum tek basima olurum belki diye,golf oynayanlar olunca etrafta daha guvenli hissediyorum..yagmurdada kimse oynamaz dedim herhalde...

uzun zaman once hayatimdan cikarmis oldugum arkadasim hayatima girdi yeniden..hayat ne enteresan..gencken yapilan bazi seyler,30a yaklasmisken komik ve salak geliyor...iyi geliyor eskiden sevilen arkadaslar,tekrar hayatina girince insanin,hos geliyorlar cidden.bir de zamanlama olayi var,kismet,kader,sans....daha iyi olamazdi sanirim...ve artik benimle calisicak,sag kolum olucak,kucuk sag kolum giderken...

sigara icmiyorum,ozluyorum kendisini...

en son yine pozitiflik asilayici bir kitap okudum,ilkinin aynisi aslinda....iyi geldi,ama bazi sayfalari atladim,bu tur kitaplari okuya okuya artik sadede gelmek istiyorum...

*only the blind ask for miracles,the sighted recognize the wonderful everywhere they look-sadece korler mucize isterler,goren harikaliklari her yerde tanir...
*keep an eye on your thoughts,they could become your destiny....-dusuncelerinize dikkat edin,kaderinize donusebilirler...

ozellikle ikincisine cokca katiliyorum,birseyin 40 bin defa soylersen olurmus deyisinin asortik versiyonu bu...katilmamin nedeni de ne desem,gec de olsa olmasi..

hatta ben artik telepati kuruyorum musterilerile,birini dusunerek sandwic yapiyorum,dolaba koymak icin,pit diye beliriveriyor kapida,icimi okudun sen benim diye...

inanmak herseyin basi bence....kimse size inanmasa bile siz kendinize inanin..birileri bana kici ile gulmustu buralara gelmeden,ilyas salman gibi-hangi filmde ortalarda kandirilip kaldiysa- kalirsin ortalarda denmisti ama,hala burdayim iste...daha guclenerekten ilerliyorum...kim nederse desin,vizzzzzzz gelir,tiris gider.her zaman da soyluycem,surdaki 7 yilim,cevremde cok insan olmamasina,ailemn olmamasina,yasadigim onca maddi manevi sikintiya ragmen,en guzel yillardi hep...kendini bulmak,kendin olmak benim icin elin memleketinde mumkunmus demek....ne diim,oldugunuz gibi olun,kendinizi sevin,en onemlisi bu...eninde sonunda,kendinizle basbasa kalicaksiniz zaten,istediginiz kadar,dostunuz,aileniz,paraniz,11.ooo poundluk cantaniz olsun....

iyi haftasonlari diliyorum,yazamazsam...

No comments:

Post a Comment