19 April, 2009

Cok iyi geldi....


cok iyi geldi....

havaalaninda olmak..duty free...
inince babami karsimda bulmak her zamanki yakisikliligi ile,boynuna atlamak.

yeni kitaplarim....ikisini coktan bitirdim bile.....Ask,harika bir kitap,enfes.elimin altinda tutar yine yine okurum......En son yurekler olur..insanlarin neden organlarini bagisladiklarini cok guzel anlatan romantik bir hikaye...o yuzden annem okumali..niye bize sormadin demisti organlarimi bagisladigimi ogrenince....

Emirgan....Koklerim orda benim yaw...dusununce bile icim ciz ediyor nedense...Istanbul'a donesim yok ama donersem,o dar sokaklarda,yasli komsularla cevrili olmak istiyorum...Bogaza yakin olmak istiyorum...

Halam....Babaannem ve yogurdu...hala baltalimanindan geliyor sutcusu,o sutle yapiyor mis gibi yogurtlari...bir de arpa corbasi vardi o gun...menekselerini bir gorseniz,masallah.....bazi seyler gercekten degismiyor...babaannemin yogurdunun tadi ve pencere onu menekseleri gibi....


bolca borek yemek,su boregi ozellikle....

annem,canim annemle cokca vakit gecirmek...alisveris yapmak,kafelerde yemek yiyip cene calmak,basbasa.....

findik,cay,kahve tuketimi.....en bolundan..findikliklari olup da findiga bu kadar para yatiran aile biziz herhalde:)

mubabbetine doyamadigim teyzelerim......

halacigimin,daha once yaptigi resmin yanina bir tane daha gondermesi Bodrum'lardan....

13 yillik kuaforume gidip, geleneksel olarak, kendimi teslim etmek.....sac bakimi,manikur,pedikur,kas vs.....

bilmem kac yillim terzimizden,ozellikle beni bekliyormus,bana dikilmis gibi cuk diye uzerime oturan beyaz uzerine siyah puantiyeli elbisem..icine atlet giy diyor annem,dekolteliymis pek...

suslenmek...azcik azcik....bu arada saclarim golgelenmeden once burdaki fotografta....

Sile-Agva.....deniz kokusu....

babamin yaninda 30 degil,3 yasinda kucuk bir kiz cocugu gibi guvende hissetmek....huzurlu hissetmek..bazen hic geri gelmek istememek...

kardeslerim.....iki kiz kardesim,yaramaz erkek kardesim...onlar varken insanin baska neye ihtiyaci olur ki....

meshur issiz adam....beni ekileyen sadece film muzikleri bir de Alper'in hayalindeki restorana kavusmus olmasi...bir gidim yas gelmedi gozumden nedense....

Gunesi gordum....Mahsun KirmiziGul'u bu kadar takdir edicegimi 10 sene once soyleseler ne derdim onlara bilemiyorum...helal olsun..ilerlemek,gelismek boyle olur sanirim....cok agladim..dokundu pek...

kankim ve efesi ile Kahve dunyasi....kankimin ayvali portakalli kerevizi....

pazara gitmek...

viaPort'da alis-veris yapmak...2o milyona aldigim ceket..orjinal fiyati 229...mus...

Zeynel'de kazandibi...Karamel(maltepe) de profiterol....

boyle iste...her zamanki gibi cok iyi geldi oralar..soranlara insanin ailesinin yaninda vakit kotu gecer mi diyorum..hele ki benim gibi sanslilardansaniz..... geri gelmek de guzel...
ama alisana kadar cani cikiyor insanin...
sonucta burda da seven var ozleyen(ler) var,ama ilk iki hafta gorulmuyor onlar,sahsimca....hersey gozume batiyor ve sinirime dokunuyor....
du....
simdi daha iyiyim,alistim yine,kendi rutinime...
yasadikca sanirim,boyle iki arada kalacagim...18 senede gecse,ayrilirken aglayacagim....
boyle iste...


6 comments:

  1. arınmak iyi geliyor arada ..sonra daha kolay kaldırabiliyorsun günlük sıkıntıyı

    ReplyDelete
  2. merhaba guzel vakit gecirmene sevindi. bak kizgin uzgun gitmistin nasil enerji dolu geri geldin.resimer cok guzel babnala olan resminizide kiskandim:). bende ailemi cok ozledim.
    bizde de bir tasinma telasi. sterss ustune stress sekerim.sevgiler.
    bu arada ilk defa kendi resmini koyuyosun sanirim. seni gormekte cok guzel:)

    ReplyDelete
  3. ne mutlu sana tatlım benim
    ama en önemlisi
    babanla ikinizin fotoğrafı beni çok duygulandırdı!
    babanı çok sevdim :)
    harika çıkmışsınız!

    ReplyDelete
  4. hosgeldin Zoitsa....evet cok haklisin...ardindik,fazla sevgi ile simardik geldik....

    Hosgeldin SBN'cum....evet ilk defakoydum resmimi,oyle tam da koymam zaten koyarsam,kendimi gosteresim,tanitasim yok nedense:)cekiniyorum....

    Rahsan'cim inanirmisin babami butun arkadaslarim pek sever..yaninda ben hala minik bir kizim onun

    ReplyDelete
  5. evet haklısın 18 senede gecse bir ayda gecse aglayackasın,aglayacagız ardından...seni co seviyorum...

    ReplyDelete