28 October, 2009



hadi kalk sibelllll...

kaldir kicini,yapicaklarini yappppppp...

isten eve erken gelmek ne guzel bir duygu..hani insan ohh ne guzel, yapicaklarimi yaparim diyor..mis gibi yemek pisiririm,nohut,yanina da pilav mesela..camasirlarimi toplarim,bir posta yikarim...soyle bir supururum..

ama yok,geldim,yorgunluk cayimi ictim,biskuvimi yedim,cakildim kaldim koltuga neredeyse bir saattir...aval aval bakiniyorum internette...

halbuki icimden soyle parka dogru yurumek gecti,yerleri halilayan yapraklarin fotograflarini cekmek falan..yok dedim sonra,isik yeterli degil!!! cok karanlik ve kasvetli bir gun!!!!oyle cidden,sanki kalbime baski yapiyor hava boyle olunca...

gokyuzunde mavilik goruyorum sanki..yuppieeeee...

ben gidip yapmam gerekenleri yapiyorum...tembellik hic hos degil....

sonra da kendime aferin diyip,omzumu sivazliycam....hee belki bir de opucuk kondururum kendime aynada:0) herseyi bitirirsem...aaaaa zaten benim misafim var yarin,kuymak yemege:)

kalktim,gittim...

saat bes:supurdum,yemek yaptim,camasir topladim,yikamayi cumaya biraktim,misafir gelcek oyle ortalarda don mon asilmasin diye..pirincim yrm bardak kalmis,bize yeter,koca tencereyi kullanana kadar,minik tencerede haslariz artik son dk'ya yakin..

soz verdigim uzere kendime opucuk de verdim aynada,aferin sana dedim,bak sabahin 6sinda kalktin,o kadar is yaptin,iyice aksam olunca da orgunu orersin,belki bir iki sayfa da okursun...iyi gelir...uzun gelen hafta neredeyse bitiverir..

bayramimiz da kutlu olsun....ne guzeldir fener alaylari,o cosku..gecen sene 29 ekim'de ben turkiye'deymisim,kardesim hatirlatti...bogaza nazir,kutlama yapiyorduk:)kelosh da vardi hatta..ne guzeldi..coskulu..su cosku hep icimizde olsa olmaz mi,herseyde,her konuda...

evimide iki aksamdir ugur bocegi basmis,en kirmizilisindan..ugur olsun insanlah..soyle beni ayak basmadigim yerlere gotursun olmaz mi...o secsin istikamati....

No comments:

Post a Comment