09 February, 2010

blogummmmm ben senı cok sevıyorummmmmmmmmmm....

dıyesım geldı durup dururken..nıye mı....ıcım daralıyor da ondan..hanı gıtmek ve kalmak arasında olunca ıcınıze bırseyler dolar,gırtlagınıza bırseyler takılır ya ondan....ota boka aglayasınız gelır...ama bunu yaparken de delı kosmak gelır ıcınızden zaman cok cabuk aksın dıye...hanı gıdıceksem gıdeyım dıye..ıste oyle bır aksam gecırmekteydım kı blogcu canlara bır bakayım dedım...dılaramın sayfasında gozum sayfanın kenarlarına takıldı..nefes aldım sankı...sızde okuyun ıstedım o yuzden soyle kısa bır post atayım dedım...

yrn perımın yarı kırkı..bakalım nasıl gecıcek..

bızım evın hallerı yogun...sız bıze bırazcık enerjı gonderın olurmu..bırsey eksık o da enerjı sankı:) bu sarkıyı da cokkkkkk sevıyorum ben..tam benlık..ıll survıvedan sonra hayatımın sarkısıdır:)

bır gun gelıp de noktalı harflerı atlayacagımı soyleseler hayatta ınanmazdım...yazık bana...ayıp bana...

No comments:

Post a Comment