22 June, 2010


happy birthday to meeeeeeeeeeeeeeee.....


bir dogum gunu daha bitmis bulunmaktadir..hos geldin yeni yasim..ugur getir insallah bana ve cevremdeki herkese....


arayan,duygulandiran,mesaj ceken herkese,sonsuz sukranlarim var hani...hele hele halalarima....beni en ozel hissettiren,onlarin aramasi,hic unutmamalari...iyiki varlar ne diim...


kelosh'um,hayatimdaki en guzel pastayi bana tattirdigi icin,gunume noktayi koymustur..orgasmic kekler arasina girebilir bu kek...

annem diyor ki,insan yaslandikca,daha cok ariyor insanlarin aramasini:)dogru soyluyor,yasla,sevilenler sanki daha bir kiymetleniyor,mesafeye ragmen...

gule gule yaslanalim,blogcum ve ben.....

15 comments:

  1. Doğum günün kutlu olsun..
    Nice yıllara Sibelciğim...
    Sevgilerimle...

    ReplyDelete
  2. zeugma'cim cok saolllll:)

    funda'cimmmm...kesinlikleeeeee...happpy happyyyy

    ReplyDelete
  3. iyi ki doğdun, iyi ki varsın..nice yaşalara çilek..nice yıllara..
    o güzel yüreğine çok iyi bak..

    ReplyDelete
  4. yeni yaş yeni güzelliklerle gelsin inşallah:))

    ReplyDelete
  5. Nice yıllaraaaaa doğum günün kutlu olsun. Bir ömür boyu sağlık ve huzur hayatından eksik olmasın. Pastadan bir dilimde bana varmı? :) Sevgiler...

    ReplyDelete
  6. Canım bugün enerji fışkırıyor sayfandan, pozitif pozitif:) Hep böyle ol, yeni yaşında da. İyi ki doğdun!

    Bu arada sen bakma 33 oldun diyenlere, ben 77'liyim ben bile kabul etmiyorum 33'ü. Daha bu sonbaharda olacağım 33:)

    Sevgilerimle..

    ReplyDelete
  7. gayyorum,hosgeldin ne guzel seni gormek..cok saol,guzel dileklerin icin..sen de iyiki varsin...xxxx

    cgilek'cim hepimize insanlah:)

    arzu'cum pastanin yarisi hala duuyor inan ki,neredyese bir yarisi da ablama gidiyor bugun,burda olsaydin,en kocamanindan gelirdi sana da:)

    Adasim,canim benim saol...yeni yas heyecanindan o enerji sanirim ama oyle tutmaya kararliyim:)sen de sexy yasa giriyorsun,ne guzel:)cok optum...

    ReplyDelete
  8. dün bloga bakmaya fırsatım olmamıştı şimdi gördüm nice mutlu senelere dilediğin tüm güzellikler seninle olsun :)

    pasta süper pembe pigili mumlar şahane bayıldım :)

    ReplyDelete
  9. Sağlıklı mutlu nice doğum günlere canm.
    Sevgiler:)

    ReplyDelete
  10. Canım Sibelciğim
    doğum gününü kutlar kalbinden ve aklından geçen dileklerinin gerçekleşmesini bütün kalbimle dilerim.Mutlu ve güzel bir yaş olsun senin için çok öpüyorum...
    denizece

    ReplyDelete
  11. Kelos

    Happy birthday my darling ... I hope all your wishes come true :-)

    Love you loads xXx

    ReplyDelete
  12. kizlar,tesekkurler iyi dilekleriniz icin,sevgiler...

    ReplyDelete
  13. Ben pastanın hepsini istiyorum...

    ReplyDelete
  14. vermem kanki,kusura bakma dokunur:)

    ReplyDelete