08 August, 2010


sibel'le piknige giden bolca makarna yer:)


yer Colchester...gectigimiz pazar.hani arkadasim bahsetmese,oraya tasinmak istemese varligindan haberimin olmadigi kucuk bir yer...



ille de gorulesi bir yer degil...sirf bu yuzden hakkinda yazmaya gerek gordum acikcasi.hos arkadasimin,ilk goruste asik oldugu bir yer nedense..sehir hayatindan biktigindan,icinde kendince gerekli gordugu hersey oldugundan,cokca ziyaret ettigi manastira yakin oldugundan,sehir merkezinde sirin bir ortodoks kilisesi bulundugundan sebep,buraya hayran benim arkadas.bense orda bulundugum saatler icinde,londra'ya ve istanbul'a ne kadar asik oldugumu dusundum...bu sehirler nasil birakilir da gidilir kucucuk yerlere..


hani tekrar gitme sebebim,arkadasimi ziyaret icin olabilir ancak..


parki sirindi kendi capinda,oturduk agac altlarindan birinde,kazak ustune,bolca makarna yedik..sanki yapabilicegim baska birsey yokmus gibi ben makarna yapmistim,bir de kisir.patateslerim,salataya donusturmeme izin vermediler,curumustuler cunku:(


pek sevmememe ragmen, bir nevi degisiklik oldu bize yine yesillikler icinde..yakinda yemyesil bakmaya basliyacagim dunyaya yesillikler icinde olmaktan..:)

bu arada,tren yolculugumuz cok keyifliydi..sakin.ozellikle donus yolunda,sessiz kompartmanda oturmusuz,oyle iyi geldi ki o sukunet..trenlerde oyle bolumlerin oldugundan heberim bile yoktu,resmen cit cikmiyordu kimseden..kimilerinden muzik sesi geliyordu birazcik,kimileri de kitap sayfalarinda kaybolmustu.

bu hafta sonu ise ozel plan yoktu,sadece dinlenmek vardi akilda.evi temizlemek...

gecen hafta bende spor salonuna kayit oldum buyuk israr uzerine...iyiki olmusum.daginik,duzensiz gidip de ayni masrafi yapana kadar,aylik odeyip,kendi capimda duzenli katilmak, istedigim derse,daha mantikliydi sanki,hem boylelikle kendimi de itmis olurum saglikli bir yasam icine...o yuzden bu hafta sonunu,sanki bir daha spor yapmiycakmisim gibi,kendi capimda degisik derslere girerek gecirdim..varligindan haberimin olmadigi kaslarim aciyor resmen...halbuki su an benim, evi temizliyor olmam gerekliydi...poposunu kaldirabilene ask olsun,halbuki bugunun isini yarina birakmamaya soz vermistim kendi kendime.

boyle bizden son havadisler..hersey yolunda cok sukur...

hepinize dopdolu bir hafta diliyorum...

not: EAT PRAY AND LOVE,FILM OLUYOR,VE JULIA ROBERTS BASROLDE..VE BEN BU FILMI DORT GOZLE BEKLIYORUM....


No comments:

Post a Comment