10 July, 2012

Gokkusagi ne demek bilirmisiniz?

Hersey cok guzel olucak demek:)

En gri gunde,en parlak sekilde ortaya cikan,"hatirlatici" bir nevi...Hani gorebildigimizi,yagmurdan sonraki Taze havayi koklayabildigimizi,iki dk gozuken gunesin sirtimiza vurdugu sicakligi hissedebildigimizi,bunlarin hepsini yapabilicek sagligimiz oldugunu hatirlatan bir mucize sanki.

Anahtarimi yine unuttugum ,bir kadinin yaptigi kabalik karsisinda neredeyse agladigim,cok AMA cok calistigim,calistikca yetisemedigimi,yettiremedigimi dusundugum bu gunde cok iyi geldi...

Bu yuzdendir ki,cok sevdigim
Bir kadin bana "gokkusagim" dediginde cok mutlu olmustum...cunku gokkusagi bana hep iyi gelir ve hep cikar karsima,sanki en ihtiyacim oldugu anda...

Gokkusagi gibi gecsin haftanin geri kalani...

Not: 1.fotograf kirmizi koltugumdan gozuken:) haftasonundan
2. Fotograf,otobusten indikten sonra evime gelen yolda karsima cikan:) bu aksam ustu.
Fotograflar da askim telefonumdan:)

2 comments:

  1. Hayatinizdan gokkusaklari hic eksik olmasin, agac resmi cok guzel, 2. resmi dorunce daha bakipta gormedigimiz neler var bilmiyorum dedim,bazen yere degil yukari bakmak lazim orasi kesin ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seker kedim cok tesekkurler:) hepimizden eksik olmasin gokkusaklari dilerim.Evet,herseyin,ozellikle doganin farkina varabilmek cok guzel bir duygu.yere ya da goge,nereye bakarsak bakalim,fark edebilmek onemli bence.sevgilerle.

      Delete