24 September, 2014

#hadibakalim2014te41kitap-33


Kirpinin Zarafeti,Zero'mun blogunda okuduğumdan beridir listemde idi.Serap'ın da listesinde olunca,kendime almadan O'na hediye ettim,ne de olsa paylaşıyoruz diye.

Ödünç alıp da pişman olduğum pek kitap yoktur ama bu kitabı okudukça,keşke kendime de alsaydım dedim.Teyzeme de illa oku diyip de hislerimi paylaşınca,ikimize de alacağını söyleyip,beni pek sevindirdi,canım O benim.


Kimi yerinde ağır,derin gelip kafamı karıştırsa da sevdim çok.Anladım,ama sindiremedim sanki.Tekrar okuyacağım dediğim çok kitap yoktur ama bu kitabı iyice okuyup,içinde geçen filmleri,yazarları,kitapları bilmek istiyorum.


O kadar çok yeri kuşlu defterime not almışım ki,hepsini paylaşırsam acaba sizi bayar mı diye düşünmeden edemiyorum:(


Kimi yerlerin fotoğrafını çektim eskiden olduğu gibi,kardeşlerimle de paylaştım.


**Yetişkinlerin ölümle ilişkileri histerik,olağanüstü boyutlara bürünüyor,herşey gereksiz yere büyütülüyor,oysaki dünyanın en sıradan olayı. 

**İnsanlar eylemlerin değil,sözcüklerin güç sahibi olduğu bir dünyada yaşıyorlar;nihai yetenek dile sahip olmak.

**Kakuza Okakura gibi bende çayın önemsiz bir içecek olmadığını biliyorum.Bir ritüel halini aldığında,küçük şeylerdeki büyüklüğü görme yeteneğinin merkezini o oluşturur.

....gibi daha nicesi var defterimde.

Renee hiç şüphesiz hiç unutmayacağım karakterlerden birisi.


Yeniden okuduğumda,yine nice satırları paylaşmak dileğiyle...Mutlu günler olsun,iyi okumalar❤️❤️❤️

No comments:

Post a Comment