13 October, 2014

Islak sonbahar güzellikleri❤️



Bu sabah ve dün sabah pilates ve yogayı ektim,istemeyerek.Dün gitmeden önceki bazı işlerimi bitirmek için,bugün de aynı yere iki defa gitmemek için.Dün geceden beri yağmura teslim olan şehrin yarattığı moda bende teslim oldum bir nevi.


Hem ne varki evin tadını çıkarmakta,kitap okumakta,Istanbul'a gitmeden önceki iş maratonuna hazırlanmakta.


Dişçideki randevum bitince,hadi dedim biraz salınayım ablamın çıkışını beklerken nice anı dolu sevdiğim parkta.


Defne'min arkadaşı sincaplar,fıstık ister gibiydi sanki?


Parkta sadece ben,kapşonumdaki yağmur damlaları sesi vardı...


Islandım.Kendimi Fred'siz yürüdüğüm için şuçlu hissettim.Ama çok mutluydum ki,yarım saat sadece ben ve park;)



Beyaz ekmek,büyük kuşlara bile zararlı.



Fotoları editlemeye kıyamadım,olduğu gibi,olabildiğince ıslak ve gri görünsün istedim:) 


Bu yapraklardan su içmiyormuydu periler,su içmeseler bile etraflarında dans ettikleri kesin:)


10 yıldır bu tür fotoğrafları görüyorsunuz,umarım bıkmadınız.Zira,her gördüğümde aynı mutluluk,ferahlık,tazelenme bendeki.

Ara mevsimlerde bu memlekete daha bir aşığım ben,engel olamıyorum❤️

Umarım #mutlupazarertesiler olmuştur.Her daim,her fırsatta #yuruyelimguzelleselim çünkü yürüyüşün de mutlulukla çok büyük ilgisi var.İyi haftalar❤️❤️❤️

1 comment:

  1. yine sahane fotolar ve senin cileksuyuna ozgu guzel yorumlarin :) cok sevdim!

    ReplyDelete