09 November, 2014

Evihan❤️❤️❤️



Ne zamandır sevdiğim @nonim ve@decafflatte aracılığı ile farkına vardığım @evihan'ın şirin mi şirin dükkanını ziyaret etme fırsatı buldum bu son gezimde.


Çukurcuma'da bulunan dükkana,Sevdam ile yağmurlu bir öğleden sonra gittik.Girer girmez ben hemen kendimi tanıttım,zira evihan'a söylemiştim çok gitmek istediğimi,Istanbul Modern'de yer almasından çok büyük mutluluk duyduğumu,inşanlah Tate Modern'de de görmeyi dilediğimi.Hatta V&A de bence pek yakışır❤️❤️❤️


Cıvıl cıvıl içerisi.Herşeyi inceledik.Herşeyi almak istedik.Muhabbet ettik,ayak üstü 3 hatun,ne güzeldi❤️❤️❤️ 







Haksızmıyım,herşey harika değil mi?


Melekli kolyelerin fotoğrafını nasıl çekmemişim ki.Sözüm var kendime,kardeşlerime ve anneme almak için.4 adet❤️

Eskiden Cadde'de Mine'den,Kadıköy'de Opera Pasajının üstünde bulunan,kardeşimin platonik aşkı gümüşçüden çok sık alışveriş ederdik.Ailemizin gümüşçüleri idi onlar.Yıllar var gitmedim.Hoş artık gerek de yok,çünkü Evihan var.Sırf takıya değil,hoşsohpete de giderim ki ben❤️❤️


Sevdam ile bu yüzükleri aldık,severek takıyoruz.

 Iyi ki takılar,güzel takılar yapan güzel insanlar var❤️❤️❤️

Mutlu haftalar ❤️❤️❤️

No comments:

Post a Comment