27 December, 2015

Çok şükür bir Noel daha geçti❤️



hem de ne cok sukur:) gunleri sayiyorum bu donemde resmen:)

bir saskinlik ettim,3 kisiyi yemege davet ettim,bir gecelik yatiya.iki kisi,bu iki de gelebilir mi dedi?hayir olmaz,alt komsumuz cok hassas,o iki kisi pek gurultu yapiyorlar,cok iciyorlar dedik:) evet,eve kimi,ne zaman nasil alacagimizi bu sekilde karar veriyoruz.pek seciciyiz.saka bir yana cidden alt komsu bizim evin yoneticisi saniyor kendini,iki gurultu hemen kapida.o yuzden onceden uyardik,kibarligimizdan.ki biz dunyanin en sakin,sessiz insanlariyiz.kendisi ruhsuz bir insan oldugundan,iki hareketi ses saniyor.evde ve hayatinda canliliga alisik degil..kendisine yilbasi karti verdim,o bana vermedi.halbuki ben ne kadar anlayisli bir komsu oldugu icin tesekkur etmistim:)


iclerinden birisi benim de kocam gelsin dedi(biz kocanin o donemde yurt disinda olacagini dusunup,karisi yalniz kalmasin diye davet etmistik halbuki) mecburen ok dedik,kambersiz dugun olmaz,sevenler ayri kalmasin.

en sonunda gelen 4 kisi...hepsi kendini noel gunu arifesinde davet etti,noelin ertesi gunu gitmek uzere,yani bu gun,oglen.eee tabii,israr uzerine bizim ufakliga da kal dedik,neden olmasin...iyiki kaldi,cok eglendi,kendi capinda sarhos oldu,hatta tek sarhos kisi kendisi idi.


baya iyi bir ekiptik biz,cok guzel organize olduk,hatta FB gurubu kurup,yapilacaklar listemizi beraber tikladik.

bir sure once bulusup alisveris listesini yaptik,bolduk.kim ne pisirecekti,ne alicakti.hepimiz listemize sadik kaldik...


eve gelenler cok sukur ki hayvansever,hem de cok...hepsine hediyeler falan.bizim killi bebeler zaten sevgi arsizi,iyice mestler,bir kucaktan bir kucaga.hatta fred geceyi misafirlerin odasinda gecirdi.

odalari misafirlere verip,biz oturma odasinda yattik.

noel gunu ben cok hasta oldum,zaten hasta gibiydim...resmen misafir varken,verdigim odaya gidip tipis tipis uyudum,biraz iyilestim,fotograflarda saglikli gozukmek icin ustumu degistim(onceki geceden beri pijamali idim),biraz makyaj derken toparladim bir iki saat.hayatimin en az yemegini yedim o gun.hepimiz sira ile mutfaktaydik,ben de sofrayi kurmaya yetistim.zaten stilton peynirli brokoli corbami,kremali patatesimi,besamel soslu karnibaharimi,sirkeli-elmali kirmizi lahanami carsamba aksamindan pisirmistim ben o yuzden rahattim...


her yil agaca yeni sus alma gelenegini de bu sekilde yaptim bu yil.hem sevdiklerime hatira,hem bize.herkes oturacagi yeri bilsin,hatiralarini seneye agaclarina assin istedim:)


yemekleri mutfak tezgahlarina serdik,herkes acik bufe misali istedigi kadar aldi,cok pratik oldu.kimse servis icin yemegini bolmek zorunda kalmadi.


gordugunuz gibi takimlarim uymuyor,evin kapasitesi 4 kisilik cunku:)  gonul isterdi size cokkkkkkkkkkkk asortik sofralar kurayim,ne de olsa sunum onemlidir ama mumkun degil,evim musait degil:) hem kalbim de cok fazla sayida misafiri kaldirmaz benim.

iki adet tabure edindik bu vesile ile:) ben cok sevdim soframi,sicakti,samimi idi,cogunlugunki gibi degildi.evime gelenler misafir gibi degildi..kendi evinde hissettiler kendilerini.keyiflerine gore takildilar.bolca sohpet ettik ama bir ara icimize kapandik,kabugumuza cekilip dinlendik....konus konus nereye kadar:)


noel sabahi da herkes ortaya boyle birsey koydu.brezilyali arkadaslarimiz,3 kisi,mutfaga girmis geleneksel peynirli toplarini yapip,muhabbet ediyorlardi....kimisi meyveleri hazirliyordu.geleneksel caylari elden ele dolaniyordu...


birie peynirin ustune hangi recel suruldu hatirlamiyorum...peynir ve ekmek olsun,benim icin kahvati mukemmeldir:)

cok bereketli,cok mutlu,dinlendiren gunler yasadik.herkes cok mutlu ayrildi,sayemizde alisik olmadiklari bir noel gecirdiler,buna ihtiyaclari varmis:)

gelirken bir suru esya ile geldiler,adeta tasiniyorlardi:) cogu yemekti zaten.tabii ki giderken bir kac parca biraktilar arkalarinda:) ve kalan yemekleri,getirdikleri fazladan yiyecekleri kendileri ile geri gonderdik...

bu sabah bu insanlari mutfagimda,kendi hallerinde gorunce cok duygulandim...kizim sibel dedim,ne zenginsin sen,nice koseden arkadasin var,seni sen gibi kabul eden,bereketini,sevgisini paylasan....cok sukur bu gunlere...evet,misafir gelene kadar icim icimi yer benim ama sonra pek bir mest olurum.hos dedim ya,bunlar misafir degil.ailenin kan bagi olmayan hali...

bu arada hediyelerimden birisi puzzle? bu kedili evde nerde yapilir puzzle sahi.atlayip ustune,yok etmezler mi parcalari? hem Allan bana birsey mi demeye calisiyor bu sekilde?sabrin daha bir cogalsin yeni yilda gibi:)

hepinize mutlu bir pazar gunu dilerim.manevi zenginliklerimize simsiki sarilmamiz dilegi ile.hos gelsin bakalim yilin son pazar gunu:)


2 comments:

  1. Simdiden mutlu yillar...Cam agaci kurabiyeler cok hos duruyor:)

    ReplyDelete
  2. tesekkurler Sule,size de musmutlu yillar,sevgiler

    ReplyDelete