15 January, 2016

FUF❤️Teşekkür Cuma'sı❤️

Günaydın dostlar,ÇS'yu severler.Çok şükür bir Cuma daha,haftanın kraliçesi :)

Bu hafta her zamanki bildiğiniz şeylere müteşekkirim ama fazladan müteşekkir olduğum iki şey var:)

İlki,Can'ım aileme uçuyorum bu akşam....Mayıs'tan beri görmedim,koca bir ailem olduğu için,gidip görebildiğim için müteşekkirim❤️

Bunun dışında @deli.anne'ye müteşekkirim.Kendisi yıllardır çok büyük zevkle takip ettiğim,IG'da ne olur beni takip etsin diye dua ettiğim,keşke O'nun gibiler çoğalsa dediğim blog dünyasında yıllardır hiç sıkılmadan sadık kaldığım,fotoğraflarına,düşüncelerine hep hayran olduğum örnek bir insan...


Kendisi şahane bir iyilik hareketi başlattı sosyal medyada.Bildiklerimizi hatırlatan,yapmayı belki unuttuklarımızı yapmaya teşvik eden.Aslında belki yaptığımız,ama yaptığımızı biraz paylaşşak diğerlerine destek-ilham vermeye teşvik eden.


Velhasıl gidin bir bakın bloguna,eksik kalmayın,bilin,paylaşın. www.deli-anne.com...Deli anne'yi tanımak,sıkıntılı günde çok derin nefes alıp ferahlamak gibi inanın bana...


Deli anne'nin blogunda liste var ne yapabileceğimize dair,küçük ama büyük şeyler.Bu iyilik kartlarını da seçip,istediğiniz gibi kullanabilirmişşiniz.Ben en çok bunları sevdim.


Bu vesile ile yapmayı seçtiğim işime müteşekkirim ben,farkında olmadan listedeki bazı ya da benzer şeyleri tıklıyorum günlük hayatımda,mutluyum.En çok da gülümsememden memnunum,zaten daha önce de bahsettim pek bir meşhurum iş yerimde gülüşümle diye...

Gülümseyelim,bulutlar gitsin,yenilenelim...Sevelim,coşkuyu,iyiliği,çok olan herşeyi paylaşalım.Hayat sevince,paylaşınca güzel...

Şükrettikleriniz bol olsun,Mutlu Cuma'lar❤️❤️❤️

2 comments:

  1. Merhaba Çilek Suyu :) yine yine yine çok severek okudum teşekkürler Cuma'nı ve yine yine yine mutlu oldum okumam bitince... bana ilham ve enerji veriyor bu yazılarınnn! benim de "teşekkürler, teşekkürler Cuma'sına" diyesim geliyor her okuyuşumda. Neyse yine çok konuştum :( mimledik seni
    http://colukcocukbunlar.blogspot.com.tr/2016/01/mim-nasl-bilirsiniz.html

    ReplyDelete