02 February, 2016

Sevdiğim bloglar ve Ben❤️


Yepp ve Luna,çolukçocukbunlar blogunun şeker ortakları mimlediler beni,sağolsunlar.Arayı daha uzatmadan sevdiğim blogları yazacağım.Yazıyı telefondan yazıyorum,o yüzden link vermek yerine fotoğraflarını paylaşmayı tercih ettim,eminim merak ederseniz gayet rahat bulabilirsiniz:)

Buradaki blogların çoğunu yıllardır hiç sıkılmadan takip etmekteyim.Çok uzun zamandır blog yazıyorum,çoğu zaman eski heyecan ve şevkin kalmadığını düşünüyorum ama sevdiklerim hep aynı kalıyor.IG hesaplarını da çok keyifli ve enerjik buluyorum,hepsini hayatınıza renk katmak açısından tavsiye ederim:)

Taza ve ailesi kocaman kalp,ben:) Elanor 1 yaşında değildi takibe başladığımda.Bu ailenin herşeyini seviyorum.İnançları,renkleri,aşkları,gülüşleri.Çok pozitif.


Emma ve Elsie,blog fenomeni olup da şu an çok başarılı iş kadınları...Hayranım o ekrandan yansıyan enerjiye,renklere...Dergi almaya hacet kalmadı yıllardır;)


Deli Anne❤️❤️❤️❤️❤️ o benim için annelik ve insanlık timsali.Çok uzun yıllardır zevkle takip ediyorum.Hayata bakışını,doğa aşkını çok seviyorum.İskoçya maceraları,fotoğrafları yüreklere şenlik,huzur verici.Bir de şimdilerde #damladakiokyanus var,iyilik güzellik yayılsın diye.Velhasıl benim için iyiki var...

 

Özlem❤️❤️❤️ gezileri,yazı dili,yazı aşkı,muhabbet edercesine yorumlara verdiği içten cevapları yıllardır aynı şekilde kalbimi çalan bloglardan...



Zahide❤️❤️❤️ IG olmasaydı kendisini tanımazdım belki.IG hesabını,içten kitap yorumlarını,aşkına olan aşkını,hep içten gülüşünü çok seviyorum.Hani görsem sarılabilirim o derece:) Düğününe de gidesim var:)


Damla❤️❤️❤️ yine IG sayesinde iyiki keşfettiklerimden.Olduğu gibi,şen,çok okuyan,okuduklarını güzel yorumlayan çok tatlı bir hatun kişisi❤️ Annesine de hayranım,plak aşkına da❤️


Benim cici ufaklıklarım Yepp❤️Luna...Günlük hayatları,blogcularla kurdukları ilişkiler bana enerji veriyor.Onlar benim genç yanım❤️

Blog dünyası benim için çok özel en başından beri,içten,pozitif,birşeyler katan öğreten,bol fotoğraflı bloglar çoğunlukla favorim.Blog dünyasından pek arkadaş edinmedim ben ama uzaktan sevmek de gayet iyi geliyor bana:)

Hepimize renkli,mutlu bir Şubat diliyorum ❤️

2 comments:

  1. İşte ben de burada senin listendeyim. Akşamı bekleyemedim okumak için. Senin gibi çok yoğun günler yaşıyorum şu günlerde. Önüm, arkam işle dolu. Sabahın köründe kalkıp işe geliyorum, gecenin karanlığında da eve! İşin en kötü yanı (utanarak yazıyorum ama öyle) ruh hastası insanlarla uğraşıyor olmam. Musluktan su içebilsek, şehir suyunu Zanax karıştırılmasını talep edeceğim. O derece yani. Vücudum o kadar yoruluyor ki ruhuma yükleneyim bari diyorum. Gel gör ki onun durumu da fena. Ülkenin hali ortada :)
    Neyse, bildiğin şeyleri anlatmayayım sana. Muhtemelen bizim ulaştığımızdan daha doğru haberlere ulaşıyorsun orada. Bu postun beni çok ama çok mutlu etti. Kararan ruhumu aydınlattı. Blog yazmanın en güzel yanı bu sanırım. Hani psikologlar falan hep diyor ya: Bir şeyi yapıyorsan sadece kendin için yap ve hiçbir beklentin olmasın. Öyle olmuyor işte! İnsan kalbi aynı şeylere çarpan insanlarla karşılaşınca seviniyor. Sibel çok teşekkür ederim sana.
    Sevgiyle kucaklıyorum seni ....

    ReplyDelete
  2. İyi geldiyse ne Mutlu bana Özlem'cim...sarıldımmmm❤️❤️❤️

    ReplyDelete