26 May, 2016

FUF❤️Fank u Friday❤️teşekkür Cuma'sı #102

Hoşgeldin Cuma,geçen Cuma'dan beri 4 gözle bekledim seni.Bitmiyeceğini sandığım hafta bitti ya,müteşekkirim...

Yoğun geçen haftamda beni sağlıkla taşıyan,sızlasa da,ağrısa da beni yüz üstü bırakmayan bacaklarıma,sağlığıma müteşekkirim❤️❤️❤️

Bunun dışında....



Bana yemek taşıyan Zeyneb'ime(Irak usulü bir nevi mücver ve kabaklı nohutlu soslu mis bir yemek)


Annaneme yardıma giden,her Mayıs'ta Trabzon'da olmayı kendine büyük zevk edinmiş anneme ve maşallah sağlıkla yanında bahçe yapan ananeme,varlığına müteşekkirim...


Akşamıma renk katan Fred'e...


Taht Oyunları eşliğinde yenen pizzalara,


Tavuk ve avakadolu sandiviçi bana ilk defa yedirten hep çok sevdiğim Pret'e...


Zor sabahın sonunda iple çektiğim,keyfini sürdüğüm molalarıma çokkkk müteşekkirim...

Süper bir haftasonu olsun,biz bunu çok hak ettik❤️❤️❤️

No comments:

Post a Comment