18 August, 2016

Fank u Friday❤️teşekkür Cuma'sı #110

Selam FUF'cular...Bir haftayı daha yedik,çok şükür sağlıkla,sevdiklerimle geçti yine.En çok kızdığım kendimdi ama affettim kendimi:) işte müteşekkir olduğum anlar,bir Cuma daha önünüzde...

Başta ben ağlarken,omuz olan çok sevdiğim iki iş arkadaşıma...Bu iki adama da sımsıkı sarılıyorum çokça:)


İstasyonumu güzelleştirenlere ve tabii ki O.P'a❤️❤️❤️❤️



Doyamadığım erken sabah saatlerine..


Beni yeni bir foto uygulaması ile tanıştıran kuzenime ve kardeşime(snapseed)



Otobüs beklerken karşıma çıkan güzelliklere...


Yaşlılara,tekerlekli sandalyelere öncelik ve kolaylık sağlayan otobüslere...


Bana okuduğu kitapları gönderen kadına...


Beni hiç eli boş göndermeyen Serap'ıma...Hatun iyice tanrıçalaştı doğurunca,lohusalık da neymiş!!! şevkim,ilham kaynağım benim❤️❤️❤️❤️


Gün doğumlarına ve daha da erken trene binme lüksüne(5:33 treninden)


Mücvere,çokkkk seviyorum çok...Bu sefer az otlu ama havuçlu:)


Can'ım Fred'ime..çokkk müteşekkirim.Kızıyorum,yoruluyorum ama o da bir aşk...

Hepimize iyi bir haftasonu diliyorum,sevdiğimiz şeyleri yapabildiğimiz❤️❤️❤️

No comments:

Post a Comment