27 July, 2018

Tesekkur Cuma'si #182


Selam Dostlar.Yine bir Cuma geldi.Ne yalan soyliyeyim is sonrasi,yine evde isle ugrastiktan sonra,yok dedim yazamayacagim bu hafta da.Sonra yogagirl'un bir videosunu izledim,kalk dedim kaldir kicini,hic bir sey yapamazsan asagi bakan kopek yap,plank yap sonra savasanada iki dk Allah askina dur dedim ve kalktim matta yapacagimi 13 dk kadar yaptim,nefes aldim,verdim ve kendime geldim.Hakkatten insan iki dk hareket edip,nefes aldiginin farkina varip,biraz da durunca kendine geliyormus.Ben de geldim,mutesekkirim.Bir de bol buzlu pembe cin koydum bardagima,keyifle yazabilirim artik biricik kurtaricim FUF'umu!

Basta sagliga,sevdiklerimin sagligina,isime,her seye ragmen isime,bana hep destek olan magaza mudurume.O'na da dedigim gibi pes etmiyorsam onun yuzunden.

Beckenham Place Park'da yazlik yemek pazari acildi,gittik gecen hafta bir guzel sauvlaki yedim,pide arasi kofte.Sonrasi en sevdigim dondurma ve tabii ki yuruyus.Cok keyifli bir yaz aksami oldu,insan izledim,kosan cosan yalinayak cocuklar,ickisi elinde insanlar,arka planda biraz cazz.sahane bir degisiklik oldu.Mutesekkirim!







Yine bir gun isten cikmisim,sismisim! Dedim yuruyecegim,yurudum sonra utanmadim bir guzel bulutlari izledim,hatta dokundum😂


Sonra bulutlar bana kalp gonderdiler,cok sevindim,mutesekkirim!



Is arasi uzun keyifli molalarima!


Ve evetttttt! Uzun zamandir yapmak istedigim seyi yapabilmis olmama.Gonullu bir calisanim artik haftada 3 saat Oxfam'da!Cok mutluyum,cok iyi karsilayan gonullulere,beni kabul etmelerine cok mutesekkirim!


Tabii ki adeta baska bir ulkedeymisim gibi,guneslenerekten yayildigim coffee-shop saatlerine cok mutesekkirim.

Hepimize keyifli haftasonlari dilerim!

No comments:

Post a Comment