31 August, 2018

Tesekkur Cuma'si #183



Selam dostlar.Gecmis Zafer Bayramimiz kutlu,gelen,en sevdigim ay cok mujdeci olsun dilerim.

Az once isten geldim,cok mutlu ve sevincliyim.Blogumda gezinirken bir yandan da onumuzdeki gunlerde neler yapacagimin hayalini kuruyordum.Hic suphesiz en sevdigim sevleri yapacagim.Is yerinin whatsapp gurubundan da ciktim bu sefer,Kendimi is ile ilgili herseye kapatmak istiyorum ve kapatacagim da.Belki biraz fazla blog bile yazmaya calisabilirim,kim bilir?

Tesekkur Cuma'sini resmen 4 haftadir yazmamisim.Sanirim bu FUF'dan ayri kaldigim en uzun sure zarfi.

Madem oyle,herseye ragmen beni her zaman,hep mutlu eden kucuk anlara geleyim o zaman.

Basta sagliga,sevdiklerimin sagligina cok mutesekkirim.Karsima cikan her turlu insana da mutesekkirim,cunku hepsi bir ders onlarin.Onlari tanidikca,oyle olmadigim icin cok daha mutesekkir hissediyorum kendimi.Bugun cok sevdigim mudurlerimden biri dedi ki,neden bu kadar takiyorsun,kendini strese sokuyorsun.Onlar gibi olmaktan korkuyorum cikti agzimdan nedense.Cunku onlarin genel tavri o,hic onemli degil,ne is,ne cevreleri,ne insanlara nasil davranip konustuklari.Ben umursamak,deger vermek,sevgi,saygi gostermek,kotuyseler iyi hissettirmek,harmoni icinde calismak istiyorum.Ve bunu gostermeyen insanlarin da kovulmasini istiyorum.Ama en sonunda sanki hep ben sucluyum ve kendini sorgulayan hep benim.Yine konu buraya geldi,cok dolmusum ben ama gercekten mutesekkirim.Ben dersimi alana kadar da hayatimda kalacak bu tur tavirlar sanirim.Etkilenmemeyi ogrenene kadar tekrar edecek dersler.Zaten ben zor ogrenen bir insanim😄

Bunun disinda,Adonis'imin gelip boynumda mirlamasina.O mirlayinca benim de kalbim mirliyor.Adonis dedim,beraber yaslaniyoruz.Sen geldin 13 yasina,benim saclarda beyazlar artti ve sen hayatimin en muhim donemlerinin en yakin sahidisin!


Markette gorup de,severim muhtemelen diye bana alana.Sevdim!


Is yerinde paylasmam icin bu yaramaz atistirmaliklari verene...



Ne zamandir acik hava sinemasina gitmek istiyordum.Dogum gunum icin bu dilegimi de yerine getirene omrumce mutesekkirim.Esas aldigimiz biletler ruzgar dolayisiyla ertelendi, sonraki hafta en sevdigim filmlerden birine yer ayirttik ve yeni bir park kesfetmis oldum.Cok guzel bir aksamdi,artik benimde herkesin aldigi ucuz kamp sandalyelerimden var.Elimde yesil cayim,ustumde annemin ordugu diz battaniyelerinden biri,yanimda hayatimin insani ile muhtesem bir aksam gecirdim.


Oglen uykularina,ve yatagimdan bu muhtesem agaci gorebiliyor olmama...


Solarken gullerin ayri bir guzellesmesine...


Markette karsima cikanlara.Canim Arya'm icin,tutamadim kendimi...


Yeni kafe kesfetmelere...



Sali gunleri gonullu isim Oxfam'daki saatlere.Ilk pencere sunumum sonbahar kokuyor...


Fred'im ile gecen her dakikaya...Su an yanimda horlamakla mesgul😍😍😃


Saskin saskin yayilip,gel beni sev diyenlere...


Yine hayir kurumlarindan dukkanlarindan birinde karsima cikan bu tabaklara...Kim bilir belki bir gun kendi kafemde bunlarda kekler sunarim.Hayali bile hala beni oyle heyecanlandiriyor ki....

Size,okudugunuz icin,yorum yazdiginiz icin hep mutesekkirim.Iyi ki,iyi ki varsiniz.Yazdiginiz iki satirin icimde yarattigi duygulari bilemezsiniz.

Gule gule Agustos,hosca kal yaz.

Bir dolu mutesekkir oldugunuz anlar diliyorum size.Cok sevin,cok sevilin,mutlu olun💓💓💓

9 comments:

  1. her şey çok tatlııı. senin insta da bu yaz keyifliydiiii :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saol Deep'cim...Guzel bir yaz oldu cok sukur.

      Delete
  2. Umarım bir gün gelecekte kafende o güzel tabaklara benzer tabaklarda kek yeme fırsatım olur. :)
    İyi ki varsın Sibel iyi ki bu bloğu yazıyosun :) Sen bana bir dostumu, güzel anılarımı hatırlatıyosun ;)
    Mermaid'den çokca sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. umarim mermaid.En cok istedigim sey:) cok ca sevgiler ve ne guzel sana bir dostunu hatirlatmam,tesekkur ederim:)

      Delete
  3. Bir gün kafenizde kahvemi içerken, yanında bir parça nefis ev yapımı kek ve elimde kitabımı düşündüm, keyiflendim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. umarim beyaz yakali,umarim..ben de cok keyifleniyorum bu hayalle.

      Delete
  4. tesekkur ederim,hemen gelip bakayim:)

    ReplyDelete
  5. Malatya Oto Kiralama olarak blogunuzu takip ediyorum. Gerçekten harika. Teşekkürler

    ReplyDelete