08 December, 2018

MiM:)


Sebnem beni mimleyeli bi kac haftayi gecti.Bu yogun donemde yapmak istediklerimi listelesemde,yapamadiklarimi gelen haftaya ekledim ve sonrasinda liste yapmaktan vaz gectim.Madem boyle bir donem,suzul akista dedim Sibel kendi kendime.Her sey olacagina variyor ben ne kadar liste yapsam,plan kursam da.

Bu mim olayi beni blogun ilk gunlerindeki kadar heyecanlandiriyor hala nedense.Sanki bloga bir oyun havasi geliyor.Icimizdeki cocugu hep besleyelim ve oyuncu olup,genc kalalim diyorum.

Gelelim mim'in sorularina...

1-Sihirli degnek elinizde...Ilk olarak ne yapmak isterdin? Ilk olarak kendi hayatimda duzeltmek istediklerimi hallederdim,maddi manevi.Sonra da ne kadar evsiz insan varsa,onlara guzel bina alir, gecici de olsa yuva yapardim.Yanina da baska bir bina,evden kacmis,cani yanmis kediler kopekler icin.Su donemde o kadar cok evsiz goruyorum ki Londra'da,icim aciyor.Bir de kuzenim Aslihan,sokakta ya evden kacmis ya da sokaga atilmis bir kopek bulmus koyde,onu paylasmisti dun hikayesinde.Aklim onda.Bazi seyleri duzeltmek icin gercekten super guclerim olsun isterdim.

2-Hangi cizgi film karakteri olmak isterdin? Cizgi filmleri hep cok sevdim,hala da Walt Disney filmlerini cok zevkle acar izlerim.Gecen aksam Frozen'i izliyordum mesela yine yeniden...Hangi karakter olmak isterdim,buna cevap vermek zor zira hangisine uygun olabilecegimi dusunemiyorum.Eskiden Seker Kiz Candy derdim bu soruya,simdilerde kim hic bir fikrim yok.Bir tarafim Frozen'den Elsa,bi tarafim Brave'den Merida,diger taraflarim Tinkerbell,Moana gibi😃 Sizce kim olabilirdim?

3-Gecmisi degistirme imkanin olsaydi,neyi degistirirdin? Sanirim ben de Sebnem gibi silahi ortadan kaldirirdim,bir de sInIrlari.Hep birlikte huzur,harmoni ve guven icinde yasayalim diye.

4-Tarihte hangi zamanda,hangi olayin icinde olmak isterdin?Hippilerin zamaninda,hippilerin dahil oldugu her olayin icinde olmak isterdim sanirim.Flower Power😍

5-Gorunmez olmak mi,insanlarin dusuncelerini okumak mi? Dusununce ikisi de korkunc gelse de ikisine de ayni anda sahip olsam,cok mu ac gozlu olurum?

6-Bir unlu ile tanisacaksin,bunun kim olmasini isterdin?Frida,Jackson Pollock,Yayoi Kusama ilk aklima gelenler.

7-Eger insan olmasaydin ne olmak isterdin?Yunus 😍

Bu tatli oyun icin tesekkurler Sebnem'cim.Sebnem'in listesi icin buraya bir tik lutfen.Ben de cevaplamak isteyen herkesi davet ediyorum diyecegim ve Ezgi'cimin ve tabii ki biricik Serap'imin cevaplarini okumayi cok istedigimi de ekleyecegim.

Hepimize keyifli haftasonlari olsun.💓











2 comments:

  1. Tinkerbell sana uygun sanki :)
    5 numaralı maddeye cevabımız aynı olurmuş :D

    ReplyDelete