22 February, 2020

Neler Yapiyorum #22


Selam Dostlar,mutlu keyifli haftasonlari dilerim.

Bugun gec kalktim ve kendimi sadece keyfe adadim.Hava gri ve oldukca ruzgarli,insanin disari cikasi gelmiyor ki ogleden sonra Fred'i parka goturecegim.Canim isterse belki aksama dogru evin islerine bir el atabilirim.


Dun tesekkur Cuma'sini yazmadim.Fark ettim ki yeni rolum sebebiyle cektigim fotolar genelde isle alakali.Brugge'den beri dogru duzgun bir tatli foto cekmemisim.En azindan gecen hafta.Neyse,umarim bir ara telafi ederim.Bu fotolari ne zaman cektigimi hatirlamiyorum ama hatirladigim cok sevdigim sabahlardan birisi olmasi.Parka girdigimde mest olmustum kiragini gorunce,beni hep cok mutlu ediyor o kitir beyazliklar.


Gelelim bu ayin NY serisine.Cok bir sey yapmiyorum aslinda,her sey bildiginiz gibi.Cok sukur.


Seviyorum:Adonis'in blog yazarken hemen aninda dibimde bitme gelenegini.Nerden anliyorsun da geliyorsun,seni buna ceken nedir canim Adonis?



Yiyorum:Ev yapimi gronolami cok severek atistirmalik olarak yiyorum,uzerine yogurtla ve meyve ile bazen.Bir de bar olarak deneyecegim.


 Iciyorum: Illa ki kahve,Earl grey ve bolca su,en sevdigim.


 Hissediyorum:Iyiyim cok sukur,saglikliyim.bahar geliyor sevincliyim.


  Yapiyorum: Gecen gun kendi capimda sulu boya yaptim,renkler iyi geliyor.Annem bana tig isi ogretmeye kalkti ama yok,beceremiyorum.Galiba bu sevdadan vazgececegim.


☁ Dusunuyorum:Is hayati gercekten cok zehirli bir ortam olabiliyor.


 Hayalini kuruyorum: Bu aralar hayal kurmuyorum,sadece elimden geldigince en pozitif sekilde dusunup,davranmaya calisiyorum.

 Izliyorum: Netflix'de Rise of the Empires:Ottoman'i izledim Serap'in tavsiyesi ile. FSM'in Istanbul'u fethini anlatan hem belgesel,hem dizi tadinda bir yapimdi. Elimdeki kitabi bitirene dek,dizilere takilmamaya karar verdim.

 Okuyorum: Ben,Kirke-Madeline Miller

Dinliyorum: you don't own me,Lesley Gore ve Uzaylilarla konusan kiz,bir Aylin Cifci podcasti.

Keyifli gecsin gununuz.hosca kalin💓

NY'un 22.nin 22.02.2020'ye gelmesi ne tatli bir tesaduf oldu.Bu sene 2'ler sanki bana bir sey soyluyor gibime geliyor ama ben anlayamiyorum👀

10 comments:

  1. Blog sayfasını uzun zamandır açamıyordum, bugün neler yapıyorum için niyetlendim ama önce arkadaşlarımı gezeyim istedim :)
    Güzel tesadüf oldu senin neler yaptığını okumak..
    Oh ne güzel yapmışsın, keyif günü olarak.
    Benim de sabah provasını saymazsak oldukça boş günümdü, dinlenme ve blog günü ilan ettim :)))
    Pozitif enerjin daim olsun <3
    Kocaman sevgilerimle

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hosgeldin biricik Ezgi'cim:) hemen seninkine geliyorum:)

      Delete
  2. Nazara nefis, minnoş hepsinden güzel. Hele ki giysisi♥️ çok güzel geçsin her gününüz, çok güzel yazı serileri yazmak nasip olsun, sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkur;er Almanyali gelin:) oglusum baldir:)

      Delete
  3. Biz de seyrettik ottomanı. kızımla hemde. artık bizimle bir şey seyretmiyor canım
    skılıyor buna da. ama bunu seyretti. sana dark touristi de tavsiye ederim ilginç
    bir belgesel. kitap desen ben de dolu aldım yine, bitene kadar 2-3 ay geçer
    herhalde. dergilerde bir yandan off zaman yetmiyor

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hemen listeye aldim Buket'cim,soyle bir baktim da gercekten ilginc gozukuyor.Bence Pelin'le bu donem gecici,buyuyunce eminim yine orta yerde bulusacaksiniz.Ben annemle ortak bir sey oturup da izledigimi hatirlamam.Hem ergenlik enteresan bir donem,o yuzden takma kafana bence.Bak bir buyusun,neler yapacaksiniz beraber:)

      Delete
  4. ah şu bank fotisi çokzeeeel :) üstten ikinci foti deee :) adonis biricik :)

    ReplyDelete
  5. Pozitifliğine sağlık yine ♥

    ReplyDelete