07 March, 2020

Rastgele Cumartesi Lakirdisi


Keyifli haftasonlari dostlar! Umarim sahane bir gun gecirdiniz!


Ben sabah gozumu 10:12'de actim gece agrilardan dogru durust uyuyamadigim icin.Kalktigimda kendime bir triplerdeydim ki sormayin,neden boyle gec kalktimda gunumu kisalttim diye.Malum ayda iki tane calismadigim tam haftasonu var,onlari da doya doya gecirmek istiyorum.Hem cok sey yapmak,hem dinlenmek gibi.

Kahvemi icip,yanina cikolata ve fistik ezmeli bir dilim kizarmis ekmek yiyip,sonrasinda Fred'i parka goturunce biraz kendime geldim.Uzunca yuruduk,yogundu park.Cocuklarin futbol gunu.Kimisi benim gibi gec kalmis kopekli.Bazisi ile ayak ustu muhabbet derken parktan yuzumde kocaman bir gulumseme ile ayrildim.


Yeliz ve Sema ile konustuktan sonra Corona virusunu daha bir ciddiye alir oldum son gunlerde acikcasi.Bu haftaya kadar sadece abartilmis bir haberdi benim icin ama haberler,olumler cogalinca,magazamdaki raflarimdan tuvalet kagidi,konserve kutu yiyecek kus gibi ucmaya baslayinca dank etti sanirim.Bir de buyuk patronlardan surekli guncellenen yazili-sozlu uyarilar var ki,gel de ciddiye alma diyor virusu.Insanlar panik halinde alisveris yapiyor.Hos Ingilizler Noel'de de boyle ufacik kar yaginca da.Artik olaganustu her durumda bu sekilde olduklarini gordukca alismis olsam da,bu durum beni SIKmiyor degil.Belki de onlar hakli,ya cidden her sey daha kotuye giderse ben de agustos bocegi gibi kalakalirsam ortada.Hadi ben kaldim,ya kimseye yardim edebilecek durumum olmazsa,mesela yemegim yoksa olmayana ne faydam olabilir! Musterilerden biri tuvalet kagidi raflarini bombos gorunce,savasta gazete kullanirdik dedi😃.Resmen dezenfekte malzemelerini adam basi sadece 2 adet satabiliyoruz.Ebay'de dettol'un fiyati bilmem kac katina cikmis,Boots'da Superdrug'da bile dezenfektan kalmamis.Gelen hemen satiliyor!Allah'im korusun herkesi,zor durumda olanlara kolaylik versin.Gercekten bazen kendimi biraz The walking Dead,biraz Westworld karisimi bir dunyada yasiyormusum gibi hissediyorum.Ben Anne'in dunyasina aitim,boyle seylere katlanmakta cok zorluk cekiyorum.Birde kafamda ya Turkiye'ye gidemezsem Haziran'da donup duruyor,korkuyorum!

Ruh hali boyle olunca,temizlige giristim evde bugun.Normal temizligimi yaptim,en son mutfaga girince butun beyaz esyalarimi cektim,arkalarini temizledim bol camasir suyu  ile.Resmen bir guzel sungerle giristim sanki daha once temizlik yapmamisim gibi.Camasir makinesini cektigimde,bir nazlaya nazlaya sildim kendisine sarki soylerken ki sormayin(sormayin cunku uydurdugum sozlerimi unuttum😆) Beni yillardir hayal kirikliginina ugratmadi diye Masallah diye de sildim hepsini.Annem torunlarini boyle yikar,ohhh ohhh diye diye.Aynen ben de o sekildim,galiba icime bereket tanricam kacti😄 Fheng Shui'de diyorlar ya esyalarini cekin diye,enerji sirkulasyonu iyi gelir diye.Bana da oyle iyi geldi ki bu temizlik,ruhen fiziken arindim sanki. Adacayimi da tutsuledim,tum viruslere karsi hazirlikliyim.Annem ve Suzan Suzim gorseydi gurur duyardi benimle.

Simdi de ucundan azcik Westworld'e bakiyorum bu satirlari yazarken,acikcasi ilk sezondaki cekiciligini benim icin kaybetmek uzere,izlemeye devam eder miyim bilemiyorum?

Gidip de 3.posta camasirlarimi asayim.pizzaci da kapiyi calar birazdan.

Keyifli gecsin aksaminiz!😍

3 comments:

  1. Panik olmamak elde değil Sibel. Neredeyse düntaya yayıldı. Birde fısıltı haberleri var ki....
    Allah sonumuzu hayr eylesin diyorum.....
    Geç uyanmayı bende sevmiyorum. Zaman değerli diyorum ve ne kadar erken o kadar iyi...
    Sana da iyi akşamlar canım 😍

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ain canim,amin...Insanlah yaza bir sey kalmiycak:)

      Delete