13 March, 2021

2021'i mimoza yili ilan ediyorum!!!!

Hayal ettiginiz surece hersey mumkun!


Selam dostlarim.Ne zaman yazmak istediysem bir turlu yazamadim,hep bir sey cikti.Halbuki kadinlar gunu icin ne guzel kelimelerim vardi aklimda ucusan.



Evet,2021'i mimoza yili ilan ettim ben,cunku nereye gitsem mimozalar karsiliyor beni.Son yazida yeni arkadasim Mim ile tanistirmistim sizi,sonra da bizim sokagin basinda (her gun Fred'i yuruyuse gotururken gectigim  sokak bu!) cok sevdigim bir ev var,tam kosede,onun arka bahcesinde saliniyor koskoca bir Mimoza agaci ve ben yillardir fark etmemisim bile.Isin tuhafi,Jane ki bende daha uzun suredir burda yasiyor,o da fark etmemis.Inanamadik ikimizde nasil kacirdik bunca yil diye.

Bu yil her zamankinden daha cok kadin dostlarimin destegi ile sariliyim.Bu yil derken,Eylul 2020'den beri baslamis bir surec bu ve hala devam ediyor.Bu yuzdendir ki bu yili mimoza yili ilan etmem.Mimoza  dayanisma,ölümsüzlük,dirilis,hassasiyet,cosku,umudu temsil ediyor internette okudugum kaynaklara gore.Ben de ozel bir donemden geciyorum ve bu donemin nasil sonuclanacagini,benim bir kadin olarak bu donemden nasil cikacagimi merak icinde bekliyorum.Bu arada bana destek olan dostlarima gercekten minnettarim.




Sali gunu 66 yasindaki yeni kankim,biricik komsum ile Londra merkeze gittik,tamamen benim kendime ayirdigim bir gundu ki,kendini de dahil etti sagolsun.Iyi ki de etmis,sayesinde o gelsin diye gunesli bir gunde gormus olduk issiz sehrimizi.Cok guzelsin Londra!

Papaganlari bu kadar yakindan gormemistim,resmen insanlarin elinden mutlu mutlu yiyorlardi.


nasil guzel kokuyordu anlatamam.


London Bridge'den Covent Garden'a kadar yuruduk,kilise bahcesinde kahve molasi verdik ordan da Charing X'a yuruduk 20 bin adimi asmisiz.Jane de masallah gayet hizli yuruyor.




 Ne zamandir gecirdigim en ferah gundu ve iyiki pandemi Londra'sini da gormus olduk,anilarimiza ani kattik.

Sabah su an 7,sabah 1:45'den beri uyanigim.Saat 11'de ise baslayacagim,yarin da calisiyorum.

Herseyin hayirlisi ile sonuclanmasi icin dua ediyorum ve beni bu duruma sokan,kalbimi parca parca edip,kendimden suphe etmeme sebep olanlari,icimdeki iyilik dolu duygulari sondurenleri Allah'a havale ediyorum.Allah'im beni bu durumdan kurtar.

Hepinize keyifli haftasonlari dostlarim.Her sey gonlunuzce olsun.💓💓

11 comments:

  1. En az mimozalar kadar guzelsin, onundeki gunler de 🙏🏼🌸

    ReplyDelete
  2. En az mimozalar kadar guzelsin, onundeki gunler de oyle 🙏🏼🌸💜

    ReplyDelete
    Replies
    1. canimsin sen,senin guzelligin biliyorsun degil mi?xxx

      Delete
  3. Londra şiir gibi bir şehir... En son 2012'de gitmiştim ama fotoğrafları görünce hele ki güneşli halde sokakları görünce duygulandım. Güzel yazınıza teşekkürler :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet gercekten siir gibi Londra,umarim yeniden gelirsin Dode'cim.

      Delete
  4. Sondaki duanıza amin diyor, Londra'dan görüntüleri bizimle buluşturduğunuz için teşekkür ediyorum :) Yaşadığım üç şehirde de (Ankara-Denizli-Antalya) mimoza yetişmiyor, ciddi anlamda bir mimoza ağacıyla tanışmadım desem yeridir. İstanbul seyahatlerim mevsimsiz olduğundan orada da denk gelmedim. Yalnız Antalya'da sanırım aynı cinsten Kıbrıs Akasyası denen bir tür var, böyle sarı ama daha iri topçuklar, yalnız ağacın yaprakları okaliptuse benziyor, onunla idare ediyoruz işte. Ama körolası pandemi iki bahardır ondan da mahrum bıraktı.
    Sevgiler yolluyorum Antalya'dan, narenciye çiçekleri açtı burada da, ben de size onların kokusunu göndereyim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insanlah bir gun karsilasirsiniz Mimoza ile,belki de bir bahar Istanbul'da adalara gelmeniz sart olmustur ne dersiniz:) Burda da vr aksaya agaci,beyazi sarisi.Antalya'yi cok cok severim,uzun yillardir gelmedim.Kocaman sevgiler.

      Delete
  5. Ne güzelmiş sokaklar...
    Siz neden bu kadar erken kalkıyorsunuz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah Dada'cim ara ara oluyor oyle iste ve bu genelde Ay'a bagli olarak degisiyor.Sevgiler.

      Delete
  6. off gece uykusuz nasıl yapıyorsun bilmiyorum !

    ReplyDelete