06 June, 2021

Pazar'lari Pek severim #44


Mutlu Pazar'lar Dostlar.Umarim sahane bir gun gecirdiniz.Ben gozlerimi sabah 6'yi gecerken otamatikman actim,gune basladim.Kahvemi yatakta ictim,sonra bahceye gectim kahvalti ve kitap seansi icin.Kuzey'im 4 yasina girdi bugun.Daha kac ozel gun kaciracagiz bilemiyorum.Neyse can sIkmayayim,uzakta yasamak boyle bir sey.Hos pandemi de yine planlari sanki maf etmek uzere gibime geliyor.Yasayip gorecegiz.



Bugun Jane'in yazligina gittik,yapacak isleri vardi ben de eslik ettim ve arkadasima yapmasi gerekenlerde yardim ettim.Isleri hallettikten sonra deniz manzarali kafede soguk birseyler icip kisa bir yuruyus yaptik,sonra kendimize piknik icin bir seyler almaya Coop'a girdik ve yine deniz kenarinda yedik,mavinin tonlarini saydik.Ben gokle birlikte 6 ton saydim,Jane gogu katmadan sadece denizde 10 ton buldu😃 Sonra renklerin subjektif gorundugune karar verdik ve konuyu kapattik.



Piknik sonrasi bahce bitkileri almak icin Quex Park...Ne guzel yerdi.Minicik de bir kafe,kocaman agaclarin altinda.





 Arka masamizda bir cift oturuyordu,iki kucuk kopekleri vardi.Bir baktik biri tasma kayisindan cikmis,dolaniyor minnak minnak tek basina.Cift de hesabi istedi,kalkacaklar kadin Woody nerde diye panik oldu biz de masanin altinda dolaniyor dedik ve yanimiza yaklastilar.Teyzem en az 70 kusur yasinda,konusasi var.Saclar kipkirmizi,gunes gozlukleri yesil,elbisesi beyaz,bir kolda 3 tane bilezik,parmaklarda kocaman 3 tane tasli yuzuk(taslardan biri yesim),oturabilir miyim dedi yaniniza😆😆😆😆 Buyur ettik,o arada kocasi Woody ve Bella'yi kisa bir yuruyuse cikardi,bizim ki de anlatmaya basladi.Ben guzel seyler biriktiriyorum diyor,saydim 510 tane sarap bardagim var bugun hatta 6 tane daha aldim dedi.ben sok! Teyzemin temizlikci almama sebebi bu biriktirdigi guzel seyler,kirilirlar diye.Onlara bakmaya bayiliyorum ama bir nevi istifcilige giriyor dikkat etmem gerek dedi.Olurse sat demis ogluna,iyi para yaparlar.Ben tabii hemen sordum taki da mi biriktiriyorsunuz diye,evet dedi tabii ki.Kac tane var diye soramadim.Ama ne yalan soyliyeyim,hediye eder belki diye hayal etmedim degil😊

Hos bir gun oldu,hem de cok hos.Disarlarda olmayi cok seviyorum.Gunes piril piril olunca tepemizde,sinirlerim alinmis gibi hissediyorum.Ben de guzel seyler biriktiriyorum.Bolca sevdiklerimle dolu ani,gul kokusu vs...

Bahceler nasil gullenmis,yol kenarlari kocaman papatya ve ara ara gelincikle dolu.Yaz dogumlu olarak,Haziran'da icim cosku ile doluyor.Tadini cikaralim.Ben bu Haziran'i pek ozel kilmaya niyetliyim...

Hepimize mutlu haftalar,cabuk gecsin,kolay gecsin💞💞💞

8 comments:

  1. ne güzel bir gün olmuş. Demek parklarda yarenlik etmeye meraklı yaşlılar her ülkede var:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesinlikle oyle cam guzeli.Yas aldikca daha cok konusmaya meyilliyiz sanki:)

      Delete
  2. Selam dışarıda olmayı bende seviyorum. Ne iyi yapmışsınız.

    ReplyDelete
  3. Teyzeme bayıldım Sibel. Böyle insanları tanımayı çok seviyorum. Güneşli havaları, gezmeyi, dostlarla oturmayı bende çok seviyorum. sizin oraların güzelliği zaten ne diyeyim. her zaman gez, gör ve bize yaz canım sibel !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Can Buket,cok tesekkur ederim,biz de tontos blogcular olarak gececegiz tarihe,aha da yazdim buraya:)

      Delete
  4. Ne güzel geçmiş günün . Bende çok severim gittiğim yerlerde farklı insanlar ile tanışmayı. Her insan bir hikaye.Sevgiler.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesinlikle Dada.Bu aralar okuyamiyorum belki ama insan ve doga okuyorum ve bu cok da iyi geliyor.

      Delete