25 October, 2021

Sonbaharin costugu bir sehirde yasadigim icin cok mutluyum!


Dun sizin icin,Pazar yazisi yazarim diye hemen her ani fotografladim.Cunku cok guzel bir gun gecirmistim,cosmustum ve bunlari sizinle paylasmaliydim.Eve gelince,yatagimi cektim,kisliklarimi cikardim gecen gun,cekmeceleri bosalmisti,gunluklerimi ve TR icin topladigim hediyeleri o tarafa koyayim diye bir ise giristim.

Ben toz alirken,kitaplarimin cizilmis sayfalarina dalarim,elime gunlugum gecerse okurum,raflar bekler.Dun de oyle oldu.Defne'min yillar once aldigi pembe kedili gunlugume daldim.2020'nin son 6 ayi,hayatimin en beklenmedik en zor gunleri.Okudukca kendi kendime "aptal" diyislerim,kendime gaz verislerim,kendimi yerislerim,kinamalarim,kendime soz vermelerim,yapmak istediklerim ara ara cizdigim hayallerim arasinda kayboldum resmen.Sonra da kafami dagitmam gerek dedim ve SQUID GAME'i izlemeye basladim,12'yi geciyordu yattigimda.



Dun Fred'cimle beraberdik,once Greenwich Park'ta yavas yavas yuruduk,sonra kahvalti icin Bill's'e gittik.Gecen yil,23 Ekim'de de ordaymisiz.Belki oglusumla yeni bir gelenek baslatabiliriz.Gittigimizde bize cok tatli davraniyorlar.Kopekleri iceri aliyorlar zaten.Yesil kadife koltuklu masaya oturtulmamizi bir isaret olarak algiladim.Italyan garson kiz,Fred'i Italyanca nazladi durdu,bana da sanki siir okudu😍😍



Bir dahaki sefere ogluma sosis ismarlayacagim,nedense aklima gelmedi.



Muhtesem  kahvaltinin ustune bu sefer universiteye dogru yuruduk,biraz pazara baktik,sonra benimki kuruldu bana da cimlere yayilmak dustu.Insanlari,gogu,agaclari izledik.




Sansimiza hava nefisti.Mis gibi,tazecik sonbahar havasi.



Geleneksel Greenwich gununde yaptigimiz uzere kitapciya ugradik,Waterstones.Kitap baktik,ama almadik bu sefer.Kafesi yenilenmis,sakindi de yayildik rahat bir koseye.Ben yanimda getirdigim Agatha'ya basladim,bayagi okumusum.Bu sefer Brezilyali barista geldi yanimiza,size kopegimi gostereyim dedi.Fred'le zaten hemen kasada arkadas olmus,iki odulle kalbini calmisti.Kopegini gosterdi,10 yasindaymis ve korlugu baslamis,kopek arabasi bakiyorum dedi,hem zor yuruyor hem gormuyor.Kiyamam!



 Tatli insanlarla karsilastigimiz,keyifli bir gun oldu velhasil.

Bugun 10 gunluk iznimin son gunu.Cok iyi geldi bana bu 10 gun,hani sanki biraz daha toparlandim ruhen.Noel donemine cosku ile girmeye niyetliyim.Yaparim dedigim hicbirseyi yapmadim aslinda,isle ilgili,kursumla ilgili herseyi erteledim ama olsun,kendime ihtiyacim vardi,kendime iyi gelmeliydim.

Iste boyle dostlarim,super gecsin haftaniz.Ugrarim yine insanlah hafta bitmeden.

Lutfen isiginizi kismaya calisan,sizi siz olmaktan cikaran hic kimse ile birlikte olmayin💕💕💗

6 comments:

  1. ne guzel bir pazar olmus:) ben de sirf Sonbahar renklerini gormek icin gezintiye ciktim, cok iyi geldi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesinlikle cok iyi geliyor,hava sartlari cok islak olmadikca her firsatta yurumek sart,mubarek bir eylem kanimca:)

      Delete
  2. Yalnız o (kupa mı desem dev fincan mı desem bilemedim) kupaların güzelliğiiiii. Renklerine ve ortama bayıldım. İnsan bazen en çok kendiyle kalmaya susuyor. Bence susuzluğunuz bitmiş. Yeni döneme, yeni güzellikler umarım. Sevgiler.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dada'cim ne guzel demissin,evet kendimi ozlemisim.Canim kendim!

      Delete
  3. yaa gerçekten çok güzel böyle bir şehir de yaşamak. sonbahar avrupada
    çok çok güzel. yürüdüğün yollar, baktığın gökyüzü, kafeler, parklar off
    çok isterdim ben de belli bir süre böyle bir şehir ya da kasaba da yaşamak. ama emekli
    olayım bir ay yaşayayım istiyorum. hayallerimden biri. hele
    karavanla gitsek.. hayallerimiz bitmesin sibelcim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin Buket'cim,bitmesin.Sirf zaten karavanla seyahat icin araba kullanmayi istiyorum.Avrupa senin kadar gormedim belki ama gordugum kadariyla sahane her yonden.

      Delete