28 January, 2022

Tesekkur Cuma'si #244


Hosgeldiniz! Ocak Ayinin 2. Tesekkur Cuma'si ile karsinizdayim.Muhtesem bir yuruyus sonrasi eve geldigimde,evin suratima vuran sessiz ve sakinligini yenmek adina yazmaya karar verdim.Sessizlik derken,kulagima D'nin telefonla gorusmesi calindi bir sure.Kendisinden pek haz etmiyorum iki haftadir.Birbirimizin etrafinda dolasmamaya calisiyoruz,birbirine trip atan kari-kocalar gibiyiz.Triplerdeyiz ama konusmuyoruz,hani kimsenin yuzyuze sorunu cozesi yok.Zaten haksiz da yok bence,sadece cok sikayet edenden ben kaciyorum,dedigimi dedikten sonra geri cekilmeyi daha uygun buluyorum.Herkes bir RA degil tabii ki...Seni simdiden ozledim RA.Nadir de gorsem ruhum senleniyordu.

Herseye ragmen odamdan kus seslerini duyabilmeye cok mutesekkirim.Bu evi seviyorum.Evet belki balayi donemimiz gecti ama,simdilik iyiyiz.Umarim,hayal ettigimize hayirlisi ile kavusuruz.

Dogal olarak kurutulmus cicekleri cok sevdigimi bilirsiniz,kolay kolay atamam.Canliliklari kadar,kurumus hallerinin de tadini cikaririm.Bu nergisleri gordugumde aklima gelen "kurumus cicekleri cok severim ama ruhu kurumus insandan hic haz etmem". Cok bilge paylasimlarimdan biri olarak akliniza kalbinize yazin canlarim.Cicek kurutun ama ruhunuzu kurutmayin!



Mis kokulu nergislere cok mutesekkirim.Bahar geliyor diye birden sevindirik oldugum ne cok gun gecirdim.Kokusu,havasi yaklasiyor,mutesekkirim!




Canim Olive'in ziyaretlerine mutesekkirim.Gecen gun penceremden iceri girdi,bende kocaman bir sevinc.Sanki sevgilim geldi.



Komsumun kendi kendini kahveye davet etmesine mutesekkirim!



Kahvaltima vuran isiga,



Mis gibi tereyagindan yapilan pilava,



 Kahvemi yagmurda icebilmeye,

Sigarasiz gecen 19 gune cok ama cok mutesekkirim.

Saglikla,keyifle,dostlarla,bol yuruyusle gecti son 10 gunum.Sevildigimi,ne kadar zengin oldugumu yine hissettim.

Neler izledigimi en yakin zamanda paylasmaya niyetliyim.Belki bu sene daha cok yazariz hep beraber kim bilir.

Kendinize iyi bakin💕💚

10 comments:

  1. 2 gün içmedikten sonra bırakabiliyorum nasılsa diyip tekrar başlamıştım :)

    siz öyle yapmayın :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahmet,aynen ben de sizin gibiyim:) 6 icmedim,aaa ne guzel hadi arada sosyalleselim diye basladim,biraktim ve yillardir boyle giden bir rutin iliski oldu aramizda.Hani birlikteyken de ayriyken de yapamayan sevgililer gibi.Umarim bu sefer son oldu,bitsin bu iliski,daha zehirlemesin beni:)

      Delete
  2. Sigarasız 7. yılım tebrik ederim sizide..

    ReplyDelete
  3. oo süper demek 19 gün oldu. aman aman inşalllah böyle böyle
    artık hiç ihtiyaç duymazsın. nergisleri özlemle ben de bekliyorum. bizim buraya
    geç geliyor, çevre köylerde geç oluyor. egeden daha soğuk iklimimiz.
    ama yakındır ortaya çıkması. kokulu çiçekleri kocamın aksine çok severim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buket'cim sen ver gazi,iyi geliyor bana.Sayende basladim birakmaya yeniden diyebilirim:)

      Delete
  4. ne de güzel bir günlük rutin, huzur hayatınızdan hiç eksilmesin... Sigarasız geçen günlerinizin daha çok olması dileğiyle. emeğinize sağlık

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umarim Murat,umarim:) Darisi birakmak isteyen herkesin basina:)

      Delete
  5. Sigarada baya istikrarlısın maşaallah:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dada'cim umarim bu istikrar hep devam eder;yoksa ben ne guzel baslangiclar yaptim da...

      Delete