06 February, 2023

6.Subat.2023


Sabah kalkar kalmaz perdeleri actim her zamanki gibi,storlar acikti zaten.Perdeyi acar acmaz gordugum manzara karsisinda soluksuz kaldim,sanki ne zamandir boyle bir goruntu ile karsilasmamistim.Ne kadar guzel diye sukrettim icimden,kahvemi yapmaya asagiya indim,kettle kaynarken bahcenin kapisini actim,su manzarayi daha bir icime cekeyim diye,daha genis aci ile goreyim diye biraz bahcede kaldim.Kettle kaynadi,ben kahvemi yaptim,yataga yeniden girdim ve kahve esliginde geleneksel IG sabah gezisine ciktim.Zaten ben gozumu acar acmaz telefon yanip sonuyor,titriyordu.Iyi ki sessizde ama mudurumden gelen mesaji,Teams aktivitesini bir sekilde gozumun ucuyla da olsa goruyorum.

IG gezintisi esnasinda gordum memleketten haberleri,iste o zamandan beri gogsumde bir okuz oturuyor.Kilitlendim kaldim.Ne yapsam iyi hissettirmiyor,uzgunum.Kizginim,bikkinim.Tum kaygilarim yine ortaya cikti,17 Agustos'a geri dondum,teyzemin cokmus evinin ustunde duruyor Onlara ulasmaya calisiyor,yanima gelmis dayima sariliyor,teyzem hamileydi diyorum.Sonra o donemde yazlikta  olan anneme bunlari nasil anlatacagimizi dusunuyorum.Diger teyzemlerin evlerinin onunden gecerken de iyi ki koydelermis diye sukrediyorum.Velhasil orda yasananlari cok iyi anliyorum,elimden cok da bir sey gelmemesine kahroluyorum.Allah'im yardim etsin,etkilenen tum varliklara,yardim edenlere guc kuvvet versin.



 Ne yaptiysam yetmedi bugun.Zaten hicbirsey de yapmak istemiyorum.Yoksa tabii ki bir listem vardi.Dunya kadar badem yedim.Kuslar otuyor,hayat devam ediyor ama....

Dua etmekten baska ne yapabiliriz diye dusunurken Banu'nun IG paylasimi ile karsilastim, daha once hic haberimin olmadigi bir yardim kurulusundan bahsetmis.Adi @turkeymozaik.Burada kayitli bir yardim kurulusu,buralardaysaniz belki yardimda bulunmak isterseniz.Ayni zamanda transfergo da her zamanki musterilerine e-mail atmis,hesap numarasi paylasmis yardim icin.Kupon kodu da vermis.

Daha ne yazsam bos ve gereksiz.Elimizden geleni yapalim,duamizi eksik etmeyelim.

No comments:

Post a Comment