25 January, 2006


CIKULATA PARCACIKLI MUFFINLER

Artik normale donme zamanim geldiginden,tatli bir tarifle baslamak istedim..Sagolsun dostlar ve yorumlar yine ruhumu kaldirdilar...Bu tarifi severek ve SIK SIK yapiyorum,hem kolay,hem de lezzetli..Kader'cim hastayken, muffin diye sayiklarken yapivermistim...Umarim begenirsiniz.Fotograf biraz cansiz oldu kusura bakmayin...

Malzemeler:
115 g tereyag yada margarin
75 g toz seker
2 yemek kasigi kahverengi seker
175 g sade un
1 tatli kasigi kabartma tozu
120 ml(yarim fincan)sut
175 g sade damla cikulata(cikulata parcaciklari)

yapilisi:
  • firini 190 derecede onceden isitmaya baslayalim.1o adet(ben 12 kullaniyorum)muffin kabini yaglayalim.
  • elektrikli mikserle yagi kremalastiralim yumusayana kadar.iki sekeri de ekleyelim ve iyice cirpalim.yumurtalari teker teker ekleyelim,cirpalim.
  • unu eleyip.kabartma tozunu katalim.yavasca sutu katalim.
  • karisimin yarisini muffin kaplarina dokelim,uzerlerine cikulata parcaciklari koyup tekrar karisimdan koyalim..
  • 25 dk,hafifce renklenene kadar pisirelim...afiyetle yiyelim..
Bu tarif benim Buyuk Kurabiye Kitabimdan,Hilarie Walden(the great cookie book)

10 comments:

  1. ne sansli seninle yasayanlar, ooofff oooffff noolurdu benimde yanimda böyle mis gibi cikolatali muffinler yapa-bilen bir ev arkadasim olsaydi, ama yok! zaten simdi böyle biri olsaydi da yiyemezdim, annem kiziyo cikolata yememe :( yinede size afiyet bal seker olsun, ellerine saglik, benim icimde yiyin, cok öpüyorum hepinizi, mmmuuucccckkkkk

    ReplyDelete
  2. tebrikler ,resim olayini kaptiniz artik.Bundan sonra buldugum baska resimlerlede ayni seyi yaparak resmi degistirebilirsin aralarda.Söyle güzel, piril piril bir cilek resmi koy mesala,bu baslangic icin iyi ,ama sende daha güzellerini bekliyorum :-)

    Not:7

    ReplyDelete
  3. chuynerim sen gel ben sana neler yaparim,bak ne guzel kafiyeli oldu..hem bizde rejime basliyoruz artik:)keske benim de annem yanimda olsa...

    mr TD...cok fenasinnnnnnnnnn...zamanla daha iyilerini de yapariz...benim blogumu yine de capcanli bazilarina kiyasla...:(cok alindim...saka bir yana,zamanla daha iyisini yapariz ins,ben cekerim fotografini,onu koyariz..ama ben bunu cok sevdim...

    ReplyDelete
  4. Mr undelightful ;-0

    Thank you for your comment about Sibs CILEKSUYU sign. I happen to think that it is cute and original, and most importantly, Ms Cileksuyu loves it, so thats all that matters ;-)
    Its colourful, bright and beautiful just like her.


    10/10 I say :-)

    ReplyDelete
  5. thanx kelosh ur so generous hearted..i give u 100 for ur determination and patience...i love uuuuu..if i did not have u i couldn't do that on my own..xxxxxxxxx

    ReplyDelete
  6. Canım biraz geç oldu ama dün gece sana mesaj yazarken birden elektrik kesildi evimiz karlı bir dağda olduğu için mahsur kaldık resmen.Dün neyazsam da mutlu etsem diye düşünürken birden muffinleri görünce dedimki işte tam bir yengeç!biz yengeçler çok çabuk hüzne kapılırız,herşeyden çok çabuk etkileniriz ama sonunda kendimizi mutlu edecek şeyleri yine kendimiz buluruz, hemen çok çabuk teselli ederiz yüreğimizi.Yaşadığın ruhhali bana okadar tanıdıktıki içimden ben de dedim hep ama birden tatilin bir hafta daha uzadığını duyunca uçtum tabiki:)
    Muffinlerin harika olmuştur eminimki özellikle seni o ruh halinden çıkardıkları için daha bir değerliler tabiki!öpüyorum...

    ReplyDelete
  7. canim ya cok tatlisin,cok tesekkur ederim...dengesiziz biz cidden ama olsun napalim,bizi seven boyle sevsin...hersey duzelicek...cok guzel olucak..karli dag neresi merak ettim cidden..sevgimle..

    ReplyDelete
  8. canim benim eminim cok lezzetli olurlar:)sen yeter ki yap,simart esini,en onemlisi o...sevgimle:)

    ReplyDelete
  9. Sibelcim muffin yapıp kendimizi ve çevremizi mutlu etmek ne güzel değil mi.. ben de dengesiz Teraziyim ama yaparım böyle şeyler:) Ellerine sağlık canım.

    ReplyDelete