07 April, 2008


Offff Sibel,yine mi makarna????

diyorsunuz duyuyorum..inanin bunu bende kendime cokca soruyorum,cevabim da hep ayni oluyor...Bikmadan her gun yerim....

Dolabim tam takir kuru bakir tabiri caizse...Hic birsey almiyorum bu hafta,onceki haftadan kalanlari bitirmeliyim diyorum,sonra da dolabimi iyice yeniden temizlemeliyim tatil sonrasi.



bu dusuncelerle geldim eve...ne pisirmeli dedim,yine makarna koleksiyonumdan renkli fusulliler yetisti imdada...avacadolu,domatesli...biberlerim,taze feslegenlerim,domateslerim vardi,hemen tuketilmeli idi...tuketildi,biraz da kaldi hatta,yarin aksamlik..

Biber soslu makarna:

malzemeler:

  • 3 adet renkli dolmalik biber,sari,turuncu,kirmizi
  • yarim sogan
  • bir paket taze feslegen
  • bir adet domates..

yapilisi:

Tum malzemeyi irice dograyip,firina verin,bir saat kadar pisirin...sonra blenderdan gecirin,taze cekilmi kara biber,tuz ve kirmizi toz biber katin...hasladiginiz makarnaya yedirin,servis yapmadan once...ben yanina yogurt cok yakistirdim,her zamanki gibi...

afiyet olsun..makarna benim mutfagimin kralicesi,yanina ne koyulsa yakisir,etli,sebzeli,deniz urunlu...iyiki yaratmislar bu guzellikleri,renk renk,desen desen...hem goze,hem mideye hitap ediyor...doyurucu,ucuz,cok zaman tuketmiyor...canim makarnalarim,iyiki varsiniz...

mutlu gunler osun...ben yakin zamanda deniz kenarinda olucam,bakiniz moda cokdan girdim bile...mavi mavi,masmaviiiiiii....


No comments:

Post a Comment