09 September, 2008


makarnadan mektup varrrrrrr.....

sevgili sibella......benim en buyuk hayranim,fanatigim....

sen bana gecen aylarda mektup yazmistin ya hani,daha fazla bekletmek istemedim seni,alinmayasin diye...
ben senin beni sevmeni cok seviyorum,hani daha once bana kimse boyle sevgi ve hayranlik dolu bir mektup yazmamisti,tesekkurler,cok onurlandim...
oncelikle sunu belirteyim,KIZIYORUM sana aslinda,gobeginden beni sorumlu tuttugun icin,ama lutfen kabul et artik,bu benden degil,senin kicini kaldirip da mekik falan cekmemenden,sende biliyorsun,herkes de soyluyor,sisman degil,sadece gobeklisin,bak basla sen mekiklere,nasil fistik olacan,gobeksiz,kalcali falan..j.lo gibi,rianna gibi....
neyse bu konuyu acikliga kavusturduktan sonra,sahsen bu aksamki halimi pek sevdim ben de,sen kadar..pek guzel koktum,ben bile kendimi yiyebilirdim hani mumkun olsa....ama oyle yayildim tepside iste,yayilabildigim kadar....
dur nasil pistigimi paylasayim blogcularla...
aslinda,sibel tembel oldugu icin,soslari hazir aldi M&Sden....domatesli,permasanli,bruschettali
falan...bu bruscHetta da,bizim evlerde yapilan,salcaya benziyor hani,ekmege surdugumuz,acilisindan..nedir adi,unuttum simdi...hee,kozlenmis biberleri de hazir aldi,ayni yerden,halbuki kankisi ne guzel yapar ondan,mis gibi ev yapimi...yapsa, da sibel de getirse burda benim uzerime daha iyi yakisir bence...sonra bu hazir seyleri,acili salca ile kavurdu biraz,hos gerek de yoktu...sonra yaydi beni o kirmizi sosla iyice,sarili firin kabinda.biraz da inceden dogradi yine hazir acili biber tursusundan,biraz eksilik ve acilik versin diye..valla bana bu bile yakisti ne yalan soylim.....uzerime mozarella ve kasar rendeledi..aslinda sosa zeytin katicakti ama unuttu,sonradan dagitti uzerime,fotograf cekerken..laf aramizda fotografi da hala oyle pek beceremiyor heee...kameradan degil iste,kendinden o...
velhasil,firina verildim,peynirlerim eridi..sonra da afiyetle yendim...
neyse,sibelcigim,eline saglik,sen yine beni sevdin,zevkle yedin,bir dahaki tarifte gorusuruz artik,bakalim bu sefer beni neyle karistirican...operim,cok....bir daha da yazmam,sen beni seviyon,bende seni...bunu artik herkes biliyor....
ps:bu arada sibel dun aksam MTV muzik odullerini izledi..PINK VE RIANNAYA(ADINI YANLIS YAZSADA)PEK BIR HAYRAN...PINKIN KONSERINI 4 GOZLE BEKLIYOR...BU ARADA,PROGRAMDA HERKES,PEK KALCALI AMA GOBEKSIZDI,EN FITINDEN...ZAYIF OLMAYIN KIZLAR,SAGLIKLI,GOBEKSIZ OLUN DERIM BEN,YIYIN BENDEN BOLCA AMA SPOR YAPIN.....
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

No comments:

Post a Comment