16 April, 2020

Corona Gunleri Meydan Okumasi 1 ve 2

sarilar da Ezgi'ye ithafen olmus gibi oldu:)

Blogosfer'de en sevdiklerimden ve blogosferin en guzel renklerinden biri olan Ezgi yeni bir meydan okuma baslatti gecen gun.Katilsam mi katilmasam mi derken,resmen su an karar verdim ve duble olarak paylasmak istedim.Belki ben 2'ser 2'ser paylasmak durumunda kalabilirim degisik calisma saatlerimden dolayi,belki gecikirim,belki kiminiz beni artik uzundur tanidigindan sIkIcI bulabilir! Ama yine de yazacagim cunku blogumu cok seviyorum.

Gelelim ilk soruya:Karantina döneminden önce neredeydin nasıl bir yaşam şeklin vardı, şimdi neredesin ne yapıyorsun, günlerini nasıl geçiriyorsun, neler değişti hayatında bu süreçte? 


Hayatimda neredeyse hic bir degisiklik olmadi.Supermarkette calistigim icin hala ise gidiyorum,1 ay kadar once cilgin stokcularla ugrasiyordum,simdilerde sosyallesmek icin alis-verise  gelenlerle ugrasiyorum.Tabii ki alis-veris saatleri daha az musteri iceriyor ama calisanlar icin calisma duzeni ayni.Sakin ama yogun.


Belki biraz daha fazla karbonhidrat tuketiyorum,yine yeniden sigaraya basladim,yine yuruyuse gidiyorum hemen her gun. Degisik bir donem ve bu donemden elimden geldigince pozitif cikmaya calisiyorum.Ha bir de kitap okuma hizim cok yavas! Ailemle bolca FT gorusmesi yapiyoruz,her zamankinden daha cok iletisim halindeyiz.malum herkes evde.Arkadaslarimla zaten cok sIk gorusen bir insan degildim anti-sosyal calisma saatlerimden dolayi.Cok alis-veris yapan biri degilim,o yuzden magazalarin kapali olmasi pek muhim degil!Ama gecen gun kitapcilara gitmeyi ve kahvecilere,puba gitmeyi ozledigimi kendime itiraf ettim.Her sey yolunda giderse bu donemden eksi mayali ekmek yapiyor olarak cikmak istiyorum.

Maya'm Martin'i Cumartesi'den beri besliyorum.Bugun 144 g olmus:) Umutluyum!

2.Şu sıralar evde en sevdiğin köşen neresi? Orayı özel kılan nedir?


Evdeki en sevdigim kose hala ayni.Fred'in arkasinda gordugunuz koltugun kosesi su an blog yazdigim yer mesela.En cok burda otururum,tum sevdiklerim bu koltuga sigabiliyoruz😆 Burdan hem tv izliyorum hem de pencerenin onunu goruyorum,ciceklerime askla bakiyorum,pencereden gozuken uzaktaki agacin hareketlerini izliyorum,ya da catilara konan saksaganlari sayiyorum,kitaplarimi gorebiliyorum.Bu evi cok seviyorum,evde vakit gecirmeyi cok seviyorum ama iyi ki ise de gidebiliyorum!

Super gecsin aksamimiz💓

10 comments:

  1. Çok çok kolay gelsin inşallah, sağlıkla şu süreci atlatırız umarım şu süreçte sizler de sağlıkçılar kadar ön saflardasınız dediğiniz gibi canı sıkılan markete çıkıyor çok değişikler

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) evet cidden cani sIkIlan sosyallesmeye markete cikiyor:) hatta aile gorusmeleri bile markette yapiliyor.Gecen gun bi musteri kizkardesi ile karsilasmis,uzaktan opucuk gonderiyordu,byyyyy sissss diye:)

      Delete
  2. Ekşi maya mı? Çok severiz! Kardeşim sayesinde tanıştık birkaç yıl önce. Çok büyük bir emek ve sevgi istiyor. Ee karşılığında da nefis bir tat ve mis gibi koku.. Ellerinize sağlık :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Darisi basima Aysenur,insanlah ben de yapabilecegim:)

      Delete
  3. Köşe gerçekten çok güzel......

    ReplyDelete
  4. Hiç de sıkıcı değilsin bi kere :)) Seninle gezmeye, senin baktığın taraftan bakmayı seviyorum ben ♥

    ReplyDelete
  5. Çok sevindim sen de bizimle birliktesin diye :))
    Sarı lalelerin enerjisi güzel geldi :) Sana kolaylıklar diliyorum, alışveriş çılgını çıktı insanlar, stokçular.

    Köşen çok keyifle, enerjisi fotoğraftan bile gözüküyor. Fred'e selam, mıncırırsın benim için :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) canim ben de sevindim dogrusu:) Fred'i mincirmamak cok zor:)

      Delete