06 November, 2008


cicek pasaji
 
istanbul'a gitmeden once,yapmak istedigim bir dolu sey vardi...ama cicek pasaji bunlaridan biri degildi nedense,oyle cok icebilen biri olmadigim icin...kardesimin dogum gunu idi ve hersey cok spontene gelisti...iyiki de gitmisiz dedik sonra,hep beraber bir ilki daha gerceklestirdik,kardesce...

Ikinci bahar'di restoranimizin adi,Gunay Bey idi bizi ikna eden o geceyi beyaz zambakli restoranda gecirmemiz icin.kisi basi 50 lira.giderseniz seciminiz olmasi icin tavsiye ederim...Icki sinirsiz degildi,zaten biz ne kadar icerdik ki...mezeler enfesti...
sarkilarimiz icinde kara uzum habbesi benim secimim di,bir gulum beni'yi soyletemedik ama...

sonrasinda isil isildi her yer ve islak...kocaman adam olmus benim minik erkek kardesim semsiye aldi,hani su pek ulu orta satilan,minik seffaflardan..5 liraya..hatta satan amaca bana kizdi ben almadim diye,cunku son semsiyesi elinde kaldi benim yuzumden...

bakinca kardesime ve dunya guzeli sevgilisine,ask her yasta guzel ama sanki daha mi guzel gencken diye dusunuyorum,deli dolu..hos deli olmanin da yasi yok....

keyifli cumalar diliyorum...sevgiyle kalin...

evim camasir kayniyor,kuruyor,utulenmeyi bekliyor...yufkalarim da boreklenmeyi....


No comments:

Post a Comment