26 December, 2008


tower of london

3 senedir gerceklestirdigimiz,geleneksel noel paten gecesini bu sene tower of london'da yaptik..ilk kez....genelde bromley'de yapardik,hersene farkli yerde yapariz bir dahaki seneye diye soz verirdik,bu sene acilmamis bromley..ki cok iyi olmus..bu sayede biz de farkli ve daha guzel bir yerde kayabilme ayricaligina eristik...

buz pateni ile ilk tanismam,ilk okulda soba arkasinda oturup TRT programlarini izleyerek olmustu..sonra ufkumu her zaman acan halamlar sayesinde,patenleri ayagima ilk defa Korukent'te taktim....kenardan kenardan korka korka basladim hep,sonra da acildim,ortalara dogru kayar oldum ama hic bir zaman asortik hareketler,duruslar yapicak cesaretim olmadi....sanirim hic bir zaman da olmiycak.....ama o ortamda bulunmak,korka korka kaymak bile benim icin en guzel kis keyiflerinden birisi....

bu arada fotograf makinemi o kadar yol tasidi kelosh'cum-ben isten gittigim icin-,bir baktim ki sarjim yokmus tam da ne guzel fotograf cekilir burda deyip elime aldigimda...bunlar telefon kamerasindan,o yuzden biraz kiytirik,kusura bakmayin...

 bir dahaki cmt,cok istedigim yerde kaymak nasip olursa,ordan size guzel fotograflar getirebilirim umarim....

olurda yolunuz buralara,bu soguk zamanlarda duserse,belki siz de paten kayarsiniz,belki sevgiliniz kolunuzda,belki de biricik arkadasiniz,yuruye  yuruye kaysa da,bir kac kere dusse de....eglenirsiniz,gulersiniz....(o kadar dumeye guzelim incecik coraplari kacmadi hatunun yaw,inanilmaz)

noel de gecdi.bir dolu hediye ile..tv karsisinda cogunlukla,pijamalar icinde..teyzosh iyi hissetmedigi icin,gelemedi bugun...boylece biz de yayilmaya devam edecegiz artik,yarin ise gidene kadar.....

iyi gunler olsun...

No comments:

Post a Comment