22 May, 2009


hos geldin hafta sonu.....


ikinci fotografa bakinca aklima Emirgan Parki geliyor nedense...Cocukken cok giderdik...Bir dolu asik gorurduk kiyida kosede...Liseli asiklar....opusen,koklasan.....Hani dileklerimden biri,belki soyle bir bankta huzur icinde oturursunuz sevdiginizle,ask tazelerseniz..asik olmak kolay ama aski taze tutmak zor diyor buzdolabi magnetlerimden biri...katiliyorum acikcasi...bazi gunler,en sevilen bile zor cekiliyor;)

Birde diliyorum,sardunyalarim acsin pencere onunde....o kadar diktim,bir de gecen seneden diktiklerimi o kadar kardan korumaya calistim,ancak bir tanesini kurtarabilmisim..tomurcuklamis mini mini....

bunun disinda.sacim,basim,ustum basim birbirine girmis bir sekilde yayilmaktayim..cirkin ve acim..bu hafta yedim, yedim yine actim...kitaplarimi bitiremedim ama bu haftanin bitmesine daha iki gun var,belki biterler,en azindan biri....

son olarak Lily Allen'in son videosunu cok sevdim ben...Its not fair...kelosh hic sevmiyor,hangi kanali acsak orda kendisi ve gicik oluyor kelosh....Dun yine Greys Anatomy'de cok agladim ben...niye bu kadar agliyorum ota ....oka...

bir ay sonra bugun 31. yasimi kutlayacagim:) 

6 comments:

  1. Cicek alirken hardy yazanlari tercih edersen kisin da dayaniyorlar. Gene koruman gerekiyor ama digerleri mevsimlik olup hemen oluyor, hardy olanlar daha uzun sure dayaniyorlar, aklinda olsun.
    Simdi uzuldum bak Grey's Anatomy'i ve Lily Allen'i kacirdigima :P

    ReplyDelete
  2. canim benim greys anatomy sanirim paz ogleden sonralari sanirim tekrar ediyor sky livingde..ben ordan yakaladim,sonra livingde takipe aldim en yakinindan...

    hamileliginde seker ciktigina inanamiyorum...sonrasinda da devam ediyor mu seker..hamillelik ve seker konusundaki cahilligimden soruyorum bu soruyu:( xx

    ReplyDelete
  3. Turkiye'de kablolu TV'da yok sanirim Sky Living. Ben mi bilmiyorum acep? Ne yazik ki, cikti evet. Sonrasinda da devam eder dediler. Ama bel davasindan daha seker olcumune sira gelemedi. Glisemik indeks ile yasiyorum artik! Onsuz hayat olmuyor...

    ReplyDelete
  4. bizim firindan gi i dusuk ekmek aliyorum,o kadar guzel ki anlatamam...belki sende aliyorsundur..ben uzerine nutellari sure sure goturuyorum ne de olsa gi i dusuk diye:) gecmis olsun canim dilerim belin de iyilesir en yakin zamanda..ben sen geri dondun sandim prenses hazretleri ile beraber...bir kanalda gosteriyor ama hangisi bilemiyorum inan cunku ipek soylemisti gecenlerde o da agliyormus diye...belki o da yurt disindadir emin degilim bak simdi...xx

    ReplyDelete
  5. ya sibel niye oyle yaptin yan tarafa yazmaya basladin.ee nereye yorum yapacaz simdi. sabah baska bisler yaziyodu simdi baska.yorum yazacaktim baktim degismis.ee toklarinin resmini filan koysandinda gorseydik. iyi hafta sonlarixXx

    ReplyDelete
  6. canim ya cok tatlisin..valla hic aklima gelmedi:)kosysaydim keske...bu aralar cok SIKICI VE NEGATIFIM O YUzden kocaman bir yer kaplamak istemiyorum blogcumda:)

    kafama takinca koyarim bir foto en kelebeklisinden:)xxx

    ReplyDelete