04 September, 2009


off dylan offfffffff!!!!
 


cilgin bizim bu ufaklik gercekten...

ne zaman kuveti doldursak,rahat bir banyo alalim desek gelir etrafimizda dolanir,bakinir,burnunu kopuklere degdirir...ayagini suya sokar falan...

bugun de cikmisim banyodan,kapisi acik kalmis banyonun,bende dalmisim bilgisayara kelosh'un yaninda....yorum bakiyorum facebook'da,ne yazilmis kelosh'a diye...banane,cok merakliysan,ac kendine bir FC...di mi yani....yok,illa burnumu sokacam,hem niye sokmiim ki,kelosh da benim blogumu aciyor,yorumlari yayinliyor falan...

velhasil,bir baktik,orta sehpanin uzerinde geziniyor bizim avanak,siril siklam...-gelmis kucagima kuruluyor simdi,yari islak),bacaklar incecik kalmis,kemik islakliktan.herhalde dedim,sadece yarisi islandi,bir bakariz ki,yavrum komple banyo yapmis...her yani,yuzu gozu siril siklam...

kalbimin atislarini duysaydiniz keske...o kadar korktum,ki sardim hemen birkac havluya,sonra kendini yaladi maladi,birazcik daha kurudu...simdi de kaloriferi actim,yayilsin sicak sicak cimeninin ustunde diye-annemin ordugu battaniyeye onun cimeni( gordugunuz ilk fotografta) diyoruz-

yuzen kedi,nasil kendini kurtardi o kuvetten bilemiyorum,mucize oldu herhalde...aksini dusunmek bile istemiyorum,Allah korudu...

simdide kucagimda mirliyor,yalaniyor...

bir de be anne olmak istiyorum...kalbi kaldirmaz ki,cocuk ufak tefek kazalar gecirdikce ben her seferinde kalp krizi geciririm herhalde....

 bu arada bugunku gazeteleri okumak istemezdiniz buralarda...korkunc seyler yapti iki kucucuk cocuk..dusunmek istemiyorum ama engel olamiyorum...siginayim,teslim olayim diyorum,olamiyorum. Allah'tan de diyorum,diyorum ama iyi hissettirmiyor,daha cok geriyor...icimde hic huzur yok...gormemezlikten gelemiyorum...Allah sabir versin ailelerine....

bir sabah uyandigimda,su dunyadaki cocuklarin cocuk,ana-babalarin adam gibi ana-baba oldugu bir dunya gormek istiyorum..iyilerin kazandigi,hatta hic insanlardan dolayi hic kotuluk olmayan bir dunya...sukurler olsun bile demek icimden gelmiyor bazen....

bu arada bu kadar zirlamamdan dolayi haberi merak ettiyseniz,buyrun bakin.

daha bir dolu da rezil,kotu haber...

felaket tellali gibiyim bu aksam ama bazen engel olamiyorum iste...

2 comments:

  1. of valla haber kasti beni, n'oluyor bize anlamiyorum hic?!?! cok dikkat etmek gerek artik, bir söz söylerken, bir film cekerken, bir müzik yaparken, insanlara, ne sekilde olursa olsun, ulasirken, cok dikkat etmek gerek! hasta beyinlerin neyi nasil algilayip, neyin bize nasil dönecegini düsünmek lazim!
    barda filmini biliyorsundur, ondan aylar sonra ayni seyler istanbulda yasandi, haberlerde izler izlemez ilk düsündügüm, "bunlar barda'yi izlemis ve ondan esinlemis" oldu. ve o filmi cekenlere cok sinirlendim, böyle sanat olmaz dedim!
    ...
    belki de her düsündügüm yanlis, bilmiyorum ki...

    ReplyDelete
  2. rahsan'cim inan o filmi izledim ve bende lanet okudum,nasil yapilir boyle bir film diye,ne verir insanlara diye...o olaylari ben duymadim sanirim ama tahmin edebiliyorum..beni de cok kasmisti o film..ne yapmali bilemiyorum...keske super kiz olsaydim ya da peri,bir dokunus ya da ucusla boyle acilara son verseydim...gercekten cok aciyor icim..iclerimiz.

    ReplyDelete