23 May, 2010

Ne zamandir turk kahvesi icmedim ben




keske yapiverseydim kendime bir ara..o kadar da keyifli bir haftasonu gecirdim,hemde para harcamadan...bu beni daha da keyiflendirdi,tabii ki mukellef kahvaltimiz icin aldigim malzemeye harcanan parayi saymiyorum...

sabahin kor saatlerinde kalktik gene,atladik bisikletlerimize...bu sene ilk bisiklete binisim henuz...bizim burdan,yrm saatte beckenham,cok sevdigim park icinden gecis...bu yolun sonunda bir yere ugrandi ve donus yolu yine ayni park icinden,daha genisletilerek gecildi..sehir icinden yrm saatde orman icine daldik resmen..daha giderken ara yoldan,ordan sonra tepelere ciktikca,taslik yollardan suruyorsunuz bisikletinizi..asagilara indikce insanlar golf oynuyorlar...burasi beckenham place park .her mevsimde ayri guzel..sonbaharda da ne cok fotograf cekmistim orda,karda da..greenwich'den sonra kalbime taht kuran nadir yerlerden birisi burasi,hani cok bogulursam birdenbire,icine dalip da nefes alabildigim bir yer sanki...

buranin guzelliginden sonra asil anlatmak istedigim bisikletten dususumdu aslinda...nasil keyifle suruyorum gorseniz,kendime masallah diye diye,yolda gidiyorum,trafik korkumu neredeyse asmisim artik,kendime masallah diyorum,yokus asagilara inerken midemde ve kalbimde kelebekler pir pir,kuslar cir cir...icimde tuhaf,cocuksu bir sevinc....karsi serite gecerken,kaldirima cikmak istedim kaldirimin cikik yerini gormemisim,tabii ben daha bisikletle atlayabilicek seviyede degilim,kuttttt kendimi demirlerde buldum,golun etrafini cevirmis citten demirler(homebase kosesi burasi).bisiklet dustu yere,ben demire carpttim:( neyseki kafami kurtardim ve golete dusmedim:) dizimde morluk,bacagimda iki cizikle atlattim ben bu kazayi ama sonrasinda her zamanki gibi cok guldum..dusunce cok gulerim zaten...32 yasinda bisikletten dusmus bir genc kadin olarak kendimi cok sirin buldum ben velhasil:)

ben zaten bisikletten cok duserdim,buyudukce birsey degismiyormus..ilkokuldayken,emirgan'da burak'a hava aticam diye guzin teyzenin duvarina da carpmistim bir guzel mavi bisikletimle...

her zamanki gibi baslikla alakasiz bir yazi oldu..ben sadece annemin fincan koleksiyonundan birini ve teyzemin ipek ortuye boyamasini gostermek istedim halbuki,ordan da kahve cagristi gozumde...

pzt sendromsuz bir hafta diliyorum..soz yarina yemek tarifi var:)

3 comments:

  1. cok gecmis olsun cnmcm..
    dikkat et..
    keyifli surusler..
    duy

    ReplyDelete
  2. geçmiş olsun, aynı durum bende de var düşüp bolca gülmek sonrada acıyan yerlerin derdine düşmek :))

    ReplyDelete
  3. duy'cum benim cok saol,alistim ciziklerime,gecer herhalde yakinda:)

    burcu ya:)hala guluyorum inanirmisin ve kendime hayranim bu yuzden ndense,sanki bisikletten dusen tek benmisim gibi:)

    ReplyDelete