09 January, 2010

Boyle bir gunde...


boyle bir gunde....

annemin ordugu,kalin hem boynumu,hem kalbimi hem icimi isitan atkilara....

ici tuylu botlarima...

kelosh'un aldigi siyah gicik oldugum bereye

ablamin hediyesi patik babetlerime

figen'in gecen seneki yilbasi hediyesi penguenli,pazen mavi pijamalarima

cilekli pembe sabahligima...

primark'in ucuz ama yumusak coraplarina...

gun boyunca boynumdan cikarmadigim ipek mavi fularima....

puantiyeli kirmizi fincanimdaki cayima,kahveme

dove'un sac sampuan ve sac kremine( ne alakaysa)

hatta uzamakta olan,boynumu asan saclarima

soyle kapili,girisli bir evde oturabilme hayalime

ne kadar sukretsem azdir.....

8 comments:

  1. Ne güzel yazmışsın!İnsan çok basit şeyler için de teşekkür edebilmeli!

    ReplyDelete
  2. kesinlikle kitap kurdu,yoksa cekilmez hayat...

    ReplyDelete
  3. bu post bir harika!!!

    ReplyDelete
  4. yine yazmisin o guzel yazilarindan sibelcim harikasin.
    carsamba tasiniyoruz.haber vereyim dedim karda kiyamette:)
    bizim bebegimiz geldi hala oldum ama bebegimiz simdi hastanede sarilik olmus. nasil uzuldum.insallah cabucak iyilesir.
    sizin kine de az kaldi degil mi?aman dikkat edin .sana simdiden iyi yolcluklar iyi tatiller. gelince gorusmek uzere. ben uzun bi sure yokum buralarda.cok opuyorum

    ReplyDelete
  5. Seyhan'cim cok saol,senin harikaligin:)

    gulsum'cum cok saol haber verdigin icin..gule gule oturun..gozunuz aydin..dilerim bebisde hemen iyilesir...dikkat et kendine...

    ReplyDelete
  6. Ne güzel, biz İstanbul'da bir daha kar görebilecekmiyiz bilmiyorum. Ocak artasında hava 20 derece!

    ReplyDelete
  7. evet duydum Ayse Hanim,ben gelirken getircem gibi geliyor kari...sevgiler.

    ReplyDelete
  8. Ümitleri taptaze, hayalleri hep var olacak gülen,coşan, duygulanan insanlara ;selam olsun

    ReplyDelete