01 January, 2014

Kutlu olsun Gelen yıl

Son üç gündür evden adımımı bi kez market,iki kez de Freddie'yi yürüyüşe çıkarmak için artım ve ister inanın ister inanmayın,bu 3 güne ne planlarım vardı,hiçbirini uygulamadım.

Korkunç yağmurlu ve rüzgarlıydı,çok çok istemedikçe çıkma dedirten.Ben de senelerdir ertelendiğim hatta ne gerek var dediğim Yüzüklerin Efendisi serisini izledim,Hobbit 1'i izlemeseydim,sanmıyorum ki merak edicektim.Kitabını yıllar önce edinmiş,biraz okuyup baygınlık geçirmiştim Y.E'de,o yüzden filmler hiç ilgimi çekmedi.Geşin görün ki yaşlandıkları fanteziye merak sarmış bendeniz,yenı yıla girmeden 2 saat önce seriyi bitirmek üzereydim,Frado ve Sam için gözyaşlarına boğularak:)

Yeni yıla da uyuyarak girdim bu sene,ne nar kırdım kapıya,ne de 12 kuru üzüm yedim..Eski de olsa kırmızı donumu giydim ama.


Sabah kalktığımda baş ağrısı derken çivilendim yatağa,kardeşim sagolsun can sesi ile kaldırdı beni ayağa,şevklendirdi.

Hayatimda ilk kez kahvaltı sonrası içtiğim şarap,geçen seneden kalma,çilekli idi,eşlik etti bana yeni yıl süslerini toplarken.


Huysuz bir insan değilim ama bu Noel,yeni yıl dönemi beni çok yoruyor.I kadar erken başlayıp,bence geç bitiyor ki,bendeki heyecanı da tüketiyor.Hani ağaç seviyorum,bize ait olmasa da,uğuruna inanıyorum,özenti görse de kimi insan,bir süre görmeyi seviyorum da insanoğlu olarak çok tüketiyoruz herşeyi,belki o yüzden bayıyor beni fazlası .Hele en çok sinir olduğum Merry X-mas 'lı incik cinciğin yılbaşı için kullanılması memleketimde,tipik Türk sofralarında.Noel için onlar demek istiyorum,Noel'ı kutluyorsanız tamam da,yılbaşı bambaşka bir zevk❤️

Ben böyle kalabalık duygular içindeyken son 3 günde topladım kullanmadıklarımı,gözümü yoranları,kullanırım dediğim ama kullanmadıklarımı,nice yemek kitabımı bağışladım bir kuruluşa.Veremediklerim ise annemin ördüğü atkılar,kim bilir kaç kez açtım o sandığı ben.Bir de kardeşlerimin yaptığı takılar yerli yerinde hala.

Velhasıl,daha az tahammülüm var artık fazlalığa,madde olarak azalmak ama aşkla,anıyla,sabırla,sağlıkla çoğalmak istiyorum bu yıl.Eskimeden almayacağım,gerek olmadıkça bi kuruş harcamayacağım bu yıl.

Baharda çatı ve kulübemi hafifleteceğim...

Hafifim ve hazırım 2014,hoş geldin❤️❤️❤️

2 comments:

  1. Ne güzel yazmışsın, ne güzel dile getirmişsin adaşcım! Ben de sadeleşmek istiyorum bu yıl, en büyük dileğim bu hatta...

    ReplyDelete
  2. Umarim gerceklestirebilirim SIbel'cim Sira istekler bitmiyor

    ReplyDelete