18 June, 2014

hadibakalim2014te41kitap-19.




Bu guzel kitap bana Eylul'un 22.gununun ogleden sonrasinda,raki sofrasina kurulmadan hediye edilmisti.hayatimda yeri bambaska olan,bana hep sahane kitaplar hediye edip,guzel yazarlarla ile tanistiran cocukluk arkadasim tarafindan.Icine yazdigi zaten guzel de,kitab hakkinda hicbirsey duymamistim ya da yazar hakkinda o yuzden cok bir heyecanim yoktu acikcasi elime aldigimda ki,resmen cektim ve elime geldi,yoksa planimda degildi,daha da bekleyebilirdi:)


Kitabin arkasindaki ozetinin fotografini sizler icin cektim.Bir solukta okudum ki zaten cok kalin degil,dili cok akici.Kimi yerinde cok guldum,kimi yerinde bilmis cocugun cevaplarindan agzim tabii ki acik kaldi:)


Hayati anliyorum,sadece kabullenemiyorum diyen Alper Kamu ile sizde muhakkak tanisin derim,hatta tanistirin.Sevindirin insanlari.

Editorlerden birisi Murat Mentes,Ruhi Mucerret'i,Dublorun Dilemmasi'ni okuduysaniz eminimbunu da cok seveceksiniz.

Kitapsiz kalmayin.

Bu hafta 20.kitabimi bitirip,yilin ortasinda kitap okuma yarisimi yarilamak istiyorum:) Kendi kendime yarattigim mucadeleyi,yarisi sevdim ben.

No comments:

Post a Comment