11 July, 2014

Fank u Friday❤️ teşekkür Cuma'sı



Çok şükür bir hafta da sağlıkla bitti.Şu an için müteşekkirim,az daha motosiklet altında kalıyordum telefon elimde,yazlık anılarımı yad ederken;) FB beni böyle yapıyor işte.


Elvis hafiften iyileşme gösterdiği için müteşekkirim.Komik kıllı bebe o.En cins kıllı bebe O.


Bana nerdeyse hergün mesaj atan,tatiline beni de  dahil eden kardeşim için müteşekkirim.Hep diyorum ana-babanın en iyi hediyesi kardeş❤️❤️❤️


Gökyüzü,aklıma gelip de sabahın kör vakti bu güzellikle karşılaştığım için,


Pencere önüm için,


Ihlamur kokusu ve bu görüntü eşliğinde işimden evime geldiğim ıstasyon için,


Elvis'in uyuma yerlerindeki yaratıcılığı için,

Müteşekkirim.Çok şükür sağlıkla,mutlulukla bir hafta daha hayattan aldığım için...

Güzelliklerle dolu bir haftasonu diliyorum❤️

No comments:

Post a Comment