18 July, 2014

Fank U Friday❤️ Teşekkür Cuma'sı


Çok şükür yine sağlıkla,bereketle biten hafta.Öyle bir dünya ki burası,insan şükretmeye çekiniyor onca acılar yaşanırken.Dilerim acılar.sıkıntılar içinde olan insanlar,hayvanlar bir an önce  feraha kavuşşunlar.

Bu yazı dizisi bir nevi bana dayanma gücü veriyor,ne yalan söyliyeyim Cuma'ları iple çeker oldum.




Benim canımmmm teyzem,teyze müsveddem:) En yakın arkadaşım,bitanem.Elbise paylaştığım,kimi zaman annemden çok özlediğim,ah bi gelse dediğim canım benim.O hep başka hep... Varlığın varlığıma armağan,ben sana hep müteşekkir❤️❤️❤️❤️


Tranbolın❤️ tranbolinde geçen anlar için...❤️❤️ Ne kadar uzun süre çıkmak istedim,atlamak istedim üstünde,gerçek oldu çok şükür ❤️ Çok eğlendim,şen kahkahalar attım,sinirlerim boşaldı bile diyebilirim.


Bu bAhçeli ev için...Sıcacık,çocuk kalabalığı ve dağınıklığı ile dolu.İnsanı kendi evindeymiş gibi rahat hissettiren,köpeğinden huylanmayan insanların varlığı,paha biçilemez sanırım.


Bu bahçe için,çok eski model;)  Kalbim ısındı iyice İncik cinciğini incelerken.Çok yaşlı bir Italyan çifte aitmiş.İtalyadalar şu sn.Bana sanki masal bahçelerini hatırlattı.Bir elma çaldırmadı bana uzaklıklar.Hem onlar göz hakkı nedir bilmez ki...


Bereket tanrıçası Annem ve yazlık bahçesi bereketi.Bu güzellikleri baba whatsup'layan gençlik arkadaşlarım,yan komşularım.En güzel yazlar hep o yazlar sanki...


Ben tranbolinde atlarken,kitap imzalayan güzel Adam ve bana bunu fotoğraflayayım küçük eniştem.Ucu ucuna nasıl kaçırılır imzalı kitap işte örneği ben:( Kalbim acıdı resmen:( 


Bana Noel  hediyesi gelen bu çanta.Gördüğümde çığlık atmıştım sevinçten,sanki benim küçük gözlü halimi çizdirip hediye etmişti Yeliz.Adı Ruby,ne tesadüf değil mi,kırmızıya olan aşkımdan pek uygun düştü.Çizgili çorap giymiş(cadılar günü çorabım ) ,kedi sever esmer(eski uzun şaclı ben).Birinin beni çizmesini çok isterim;) Velhasıl bu cici çanta için müteşekkirim❤️❤️❤️ 


Teşekkür hediyesi gelen çiçekler için.Haftalık arajman yapılıp eve dağıtıldı bile.Çiceksiz ev,donsuz insana benzer demiştim uzun zaman önce.;) Hala savunuyorum  bu düşüncemi;)

Fred ile bahçede yspmurlanfığımız zaman için müteşekkirim❤️❤️❤️

Okuduğunuz için size de müteşekkirim her zaman.❤️❤️❤️❤️

Velhasıl,çok şükür,sağlıkla gelsin gelen hafta,kolaylıkla.Mutlu geçsin haftasonunuz❤️



No comments:

Post a Comment