24 April, 2015

Fank u Friday ❤️ teşekkür Cuma'sı❤️

Günaydın,günaydın.Ohhhh geldi yine haftasonu,bu mutlulukla trenden bildirmeye başlıyorum,6:33 itibariyle.Bakalım nerde güncellenir blogcan:)

Başta sağlık,aşk,mutluluk bütün şükürlerin temeli.Bu haftayı da atlattıysam,hergünü ruhen gelişe gelişe atlatırım artık ;)


Cumartesi öğleden sonrası boş trenlerine,yayıl yayılabildiğin kadar Sib,


Keyifle,özenle kurulan sofralara,


Bu tişörtü görünce,bana alıp getirene;Primark ile aşk tazelememi istemiş olabilir alan şahış:)


Yemeğe gelip de eli boş gelmeyene,hem de mis kokulu bunlar:)


 Beni kahvesiz bırakmayan kuaföre,


Çok ama çok becerikli anneme(bu arada bereket Tanrıçam beni hala çocuk sanmakta,burda saat 9 orda geç! İken ne yapıyorsun bu saatte trende aman dikkat et diyebiliyor kendisi)


Vakit ve nakit az iken,Starbucks'ın varlığına,


Kasada ödeme yaparken,ikram edilen gülen suratlara,


Hairspray filminin varlığına:) Gözlerim kalbim gülüyor her seferinde;) Zac,Varlığın gözümü şenlendiriyor(kızaran yüz)


Çıkolatalı haftasonlarına,


Canımla geçen bir kaç saat,pek iyi gelir ruha:) Kahve dünyasındaki Peri'ye( bayıldım kendisine,güzel isimli,güzel kız,bahtı Çokkk güzel olsun,ismine benim kadar tepki vermiş kaç kişi var acaba)


Çok eski arkadaşımı,en sonunda hamile görebilmeme;)


Nero'nun keçi Peynirli paninisine:)


Yakında aramızda küçük bir prens olucak,bebiş bekleme heyecanına,


Sımsıcak okuma hallerine,


Ben dergi isteyince alıverecen KARDEŞ ve kocasının varlığına,


Simyacı'ya,Coelho'ya,bu kitabı yeniden karşıma çıkarana,



Akşam yürüyüşlerine,

Çokkkk müteşekkirim:) Harika bir haftasonu olsun❤️


4 comments: