06 March, 2017

2017-52 Liste projesi;Liste 10

Liste 10:Onemsememeniz gereken seylerin listesini yapin💗💗💗


Dusunuyorum onemsememem gereken seyleri ama paylasmak istiyormuyum bilemiyorum acikcasi.Bir yanim sanki herseyi ve herkesi onemsiyor,bir yanim amannnnnnnn bosver hayat cok kisa ne gerek var diyor inanin ki.Ben sanirim kendinden cok sevdikleri icin yasayan bir insanim,fazla fedakar ve veren cinsten.Bu da bazen duygusal acidan cok yorucu olabiliyor.


 Mesela mutsuz,sikayetci,kaba musterileri onemsememem gerekiyor en azindan.Hos eskisi kadar onemsemesem de yine de etkilenmiyorum diyemiyecegim...Sonucta insanlarin davranislari,kendi kalplerinin yansimasi ve o tur insanlarin iyi insanlardan daha cok ihtiyaci var mutlu,pozitif davranilmaya.

Aklima da baska birsey gelmiyor dogrusu.Sanirim en zorlandigim liste bu oldu😩

not:fotograflari tesadufen arsivde buldum,muhtemelen daha once kullandim burda.Bu konuya uygun bir foto bulamadim son gunlerden.Bu fotograftan cicekleri ve cocuk hallerimi ne kadar onemsedigimi cikartabilirsiniz belki.

Hepimize mutlu,huzurlu kolay bir hafta diliyorum,mutlu pazarertesiler olsun.

No comments:

Post a Comment