26 March, 2017

Gecen haftada Sibel ve cildi


Selam dostlar...Umarim harika bir haftasonu gecirdiniz.Benim Pazar calismalarim oyle geriyor ki sanirsiniz 1 gun degil,5 gunluk calismayi 1 gune sigdiriyorum.Burda suclu hep benim,hep daha cok verip,daha iyi sunmak istedigimden.Bizi elemansiz koyan sirketin bundan bir sikintisi yok cidden...

Beni cok geren bir gun gecirdikten sonra,eve gelip kendimi banyoya kapattim,kitap okuyup ne zamandir yemek istedigim bol kalorili yemegimi yedim.Sonrasinda televizyonda karsima Dirty Dancing cikti,bilmem kacinci demeden resmen yeniden yamuldum filme.Son sahneyi hadi basa saralim yeniden izleyelim dedim...Cunku ben hayalimde bir dansciyim...Patrick'in bir dahaki hayatimda partnerim olmasini istiyorum...Film bittiginde kalbim guluyor,sen kahkalar atiyordum mutluluktan...Gunun gecirdigim en guzel saatleri idi suphesiz.Boyle bir kac filmi defalarca izleyip,modumu tavan yapabilirim...O yuzden bu filme ve hissettirdiklerine hep mutesekkirim...Kimi yerde hala gozlerim doluyor,kimi yerde sarkilara ben de sesli eslik ediyorum...Baby ben oluyorum sanki...O elbiseler,hareketler,Patrick'in kollari,manzara beni mest ediyor arkadaslar...Mutluluk recetelerimden birisi Dirty Dancing izlemeli...Bu keyifte iki kadeh sarabin da etkisi buyuk.Simdi gunumu geri sayip dusundugumde,neden kendimi o kadar kasip negatif dusuncelere daldigima yaniyorum...Hayat cok kisa be Sib,sen mi kurtarican tek basina calistigin bolumleri...

Evet,gelelim konumuza....

Gecen Pazar disari cikarken sadece bir rimel surdum ve dedim ki bir hafta boyunca,makyaj yapmayacagim disari cikarken,ise giderken...Cunku insanlarin makyajsiz solgun,yorgun,bikkin hatta sanki bence biraz sert gozuken halimi normal gormelerini istiyorum.

Benim makyajim zaten hep ayni,gunduz-gece,gezerken,calisirken.Sadece goz alti kapaticisi,rimel,goz kalemi ve alliktan ibaret.belki arada ruj.Bu hafta sadece rimel ve dudak nemlendiricisi kullanacagim dedigimde,hayatinda belki bir iki kere makyaj yapmis,dogalligindan asla odun vermeyen ay surat.Rimel de makyaj degil mi dedi?Tabii ki degil dedim,o sadece kirpik uzatan.Makyajsizligi hayatinin parcasi yapmis,bununla birlikte hep canli,pasparlak gozuken kadinlara hayranim.Ben zaten cok makyaj,takma sac tirnak,yapmacik hicbirsey sevmiyorum,gelin gorun ki gozumde kalem olmayinca sanirsiniz,hastaliktan oluyorum...Hani her zaman dustan ciktigimdaki gibi gozuksem,ya da iki gunde gunesten renklenen yuzum yilin her gunu daim olsa,inanin ki hicbirsey  surmeyecegim yuzume...Evet 7 gun denedim,dayandim,yuzumu cildimi inceledim.7 gun boyunca cildimi hergun temizleyecegim dedim,bir gun limon surdum yuzume,,,Bu aksam da hindistan cevizi yagi surecegim.Tabii ki aksamlari yuzumu yikamak istedigim gibi yikamadim,sozumde duramadim..Ben zaten artik soz vermeyi hatta dusunmeyi birakmak istiyorum...

Bunun disinda,bu sabah haric her gun #oilpulling yaptim,sabah kalkar kalkmaz agzimi hindistan cevizi yagi ile 20 dk calkaladim.Hem genel hem agiz sagligimiz icin cok iyi imis,bakterileri oldurup,dis etlerimize iyi geliyor ve iki hafta sonunda daha beyaz dislere sebep oluyormus.

Ilk etapta igrenc gelebiliyor ama insan agzini calkaladikca alisiyor ve yoruluyor tabii ki.Sonrasi agizda kalan hos bir tat ve koku.Bakalim iki hafta sonra discim bu konuda ne diyecek?


Makyajsiz kendime alismak,insanlarin sorular ile karsi karsiya kalmak sinir bozucu..Is saatleri icinde insan ister istemez soluyor.Bir hafta sonrasinda cildimde hicbir fark hissetmedim.Lekeli,renksiz,sol yani sanki ara ara kizaran bir suratim var.


Disari cikarken makyaj yerine,taki taktim illa ki.









7 gun yarin biticek,sonrasinda belki daha cok bu sekilde devam edebilirim.Makyaj yapmak benim icin iki dk.Canim isterse yapacagim,istemezse yapmayacagim varsin insanlar yorgun musun diye binlerce kez sorsun...



Bu haftaki kankilerim..Illa cantamda ve cebimde bir dudak yumusatici ve hic de memnun olmadigim bitmek uzere olan rimelim.

Cildim icin simple ve neutregena kullaniyorum.Biten goz kalemim yerine ne alacagimi bilemiyorum ve bu malzemelere cok para veremiyorum ben.Her sene iyi bir marka bulacagim diyorum,sonrasi yine hep simple.

Eger severek kullandiginiz dogal malzemeler varsa,tavsiyenizi alirim...

Dogal olmak en guzel sey,genclere en buyuk tavsiyem makyaja olabildigince gec baslasinlar ve her daim temiz olsunlar,temiz koksunlar...Sigara icseniz bile,insanlar size aaa sen sigara mi iciyorsun,hic kokmuyorsun desin olur mu gencler?

Simdi gicip cildime lavanta maskesi surecegim...Gunesin suratimin rengini canlandirdigi gunleri iple cekiyorum...

Hepimize,temiz,ferah ,kendimizi oldugumuz gibi kabul edip sevdigimiz,kendimize iyi baktigimiz bir hafta diliyorum...Mutluluk,huzur en guzel makyaj💖💖💖💖 icten bir sekilde parlamamiz dilegimle...

No comments:

Post a Comment