24 June, 2018

Okudum Bitirdim....


Biricik Babacim bir gun elinde bu paketle ,kizim sana dogum gunu hediyesi aldim dedi.Mephisto'yu gorunce sevindirik oldum,kitabin adini gorunce gozlerim doldu.

Ne yalan soyliyeyim okumaya hic niyetim yoktu.Iclal Aydin'i sanirim seneler once okumuslugum var diye hatirliyorum ama hangi kitabini bilemiyorum.Kendisini ornek bir insan olarak goruyorum cok uzaktan takip ettigim halde.zaten gulusu gamzesi dunyaya bedel,insan insani simcacik bir kadin.


Cuma gunu kardesim mesaj atti whatapp'dan 3 kizkizkardes adinda bir grup kurmus(degerli ailemde paylasmadiklarimizi orda paylasacakmisiz 3umuze ozel),kitaba basladigini buyurmus.Ben Istanbul'dayken ayni zamanda okumaya baslayalim demistim,hatta bir de bize ozel bir grup acayim demistim ama benim ufaklik benden once davrandi.

Velhasil,bu aralar ne okuyacagima karar veremezken,kardesim sayesinde 40.yasimin ilk kitabina basladim ve bu sabah bitirdim!


Cok cabuk okunan,akan,aile baglarini,sadakati,aski,dostlugu,aile sirlarini gayet tatli,gunluk bir dille anlatmis Iclal Aydin.Kitabin ilk sayfalarindan aglamaya basladim ben,sonlarinda daha cok aglamak istedim ama tuttum kendimi😢.O kadar hayatin icinden,kimi yerde o kadar biz gibi geldi ki,duygularima engel olamadim acikcasi.Sadik Bey favorim💓

Yaz tatili icin kesinlikle oneririm.Babam almasaydi merak edip okumazdim acikcasi,okuduguma sevindim.Belirtmeden gecemeyecegim,kitapta oldukca fazla yazim hatasi var.

Simdi gidip kendime baska bir kitap seceyim yeni hafta icin.Super gecsin yeni haftamiz,dilerim secim sonuclari cok mutlu,hayirli olsun.

4 comments:

  1. Benim de hayata dönme zamanımın geldiğini düşünüyorum. Hafta sonu yazdıklarına kaçamak bir bakış atabildim sadece. Ne kadar buradan ayrı kaldığımı fark ettim. Ama bazen olmayınca olmuyor. Yazmanın insanın içinden gelmesi gerekiyor. Blogun başına oturup ne yazsam diye düşünüyorum. Bir şey gelmiyor aklıma 😀
    Ama şimdi okulların kapanmasına üç gün kala (Okul kapandı da Kuzey'in sınavları var) daha iyi hissediyorum. Gönlümü karartan durumlar olmasına rağmen kendime çeki düzen verme gücünü hafif hafif bulur gibiyim. Okuma listesi yapacağım kendime.Bir de film listesi. Evle uğraşacağım azıcık. Kendime olduğu gibi eve de bir düzenleme hareketi gerekiyor.
    Babanın hediyesi çok hoş. İclal Aydın'ı sevmeme rağmen kitabı almaktan beni alıkoyan bir şey var. Ne bilmiyorum 😀
    Belki bir gün :)
    Yeni yaşın kutlu olsun Sibelcim. Güzel yüzün hiç solmasın :) Öperim çok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaa Ozlem,oyle iyi anliyorum ki seni.Az once yapmak istediklerimi ama yapamayacak kadar yorgun oldugumu anlatiyordum.Cok sey yapmaya calis,yap,rahatla iki gidim mutlu ol sonra da yorgun hisset.Nasil bir kisir dongu bu.Yapsan bir turlu yapmasan bir turlu! Halbuki daha neler yapiyorum listemi yazicaktim,yarin FUF gunu,enerjim var mi bilemiyorum.Dost gibi yaziyor Iclal Aydin,sevilesi bir kadin gercekten ama ben de senin gibi alsa birisi okurum,ya da odunc alsam ama kendim almaaya gelince oncelikler hep baska.Sarildim kocaman!Tesekkur ederim.

      Delete
  2. Bak şimdi sen böyle anlatmasan bu kitabı hiçmerak etmiyordum ben ...
    Mutlu haftalar güzellik ♥

    ReplyDelete
  3. Sebo'cum sana da keyifli haftasonlari canim benim.Valla yakin olsaydik odunc verirdim inan.Okunasi ama alinasi mi bilemiyorum.Hos okuyucuya gore degisir herhalde:)

    ReplyDelete