17 March, 2019

Pazarlari pek severim #6


Mutlu Pazarlar Dostlar.Uzerimdeki beyaz hirkanin yumusakligi varken ruhumda yaziyorum bu satirlari.Sanmayin ki unuttum blogumu,sizleri.Gectigimiz hafta erken,gec calisma saatleri derken,kalan vaktimi daha cok uyuyarak ya da okuyarak gecirdim.Bu ay,okuyabildigim kadar okumaya kararliyim,kendime hedef koymak cok iyi geldi bana.Gercekten meydan okumalar sayesinde ilerliyorum su hayatta!


Saatim 6:20'ye kuruluydu bu sabah yine.Sabah 8'de yogaya yetistim sonrasinda dostlarla kahvalti,en hizlisandan,sonra da 4 saatligine ise gittim,extradan.Elimden geldigince,ozel haftasonu planim olmadikca yapabilecegim kadar extra calisacagim,cunku annem ve babamla masmavi bir tatil yapabilmek,kredi karti borclarimi azaltmak istiyorum.Borcsuz kalacagimi hayal bile edemiyorum acikcasi!Cok sukur,saglik olsun.

Mart ayi inanilmaz soguk buralarda.Kuru,acitan soguk.Bugun isten eve yuruyerek gelirken,bir ara gunesliydi,yaklasik 40 dakika sonra eve yaklasirken resmen dolu diyebilecegim iri,sert yagmura yakalandim.Bir de bu aralar hep karnim ac,yeni tutkum pancake,nutella ve ahududu uclusu.Ama yavas yavas bu cilgin yeme tuketimime hayir diyecegim,umarim! Simdi yine gunes acti.Bulutlara neredeyse 0 evimden,gokyuzu yine gorsel solenine basladi.

Izninizle ben bu solene dalarak,hayal kuracagim biraz,biraz da kitap okuyacagim.

Pazar gununun sakinligini,huzurunu diliyorum hepimiz icin gelen haftadan.

2 comments:

  1. Pazarları erken kalkan bir sen varsın sanırım :)
    bense cumartesi, pazar ekstradan uyuyacağım 2 saatin hayalini
    kuruyorum hafta içi. çok geç kalkmayı sevmiyorum. çalışmasam da
    hep 9 civarı kalkarım herhalde. sabah yogası da ne güzel oluyordur.
    bende haftada bir gün gidiyorum ama devamlı değil. mekan ve ortam
    iyi değil, ama yine de nerede hareket orada bereket diyorum.
    işte pazarda geçti haftanın ilk gününde enerjimiz
    bololsun diyorum :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) gune cok sey sigdirmak isteyince kalkiyorum arada boyle erken.Yoksa gunum eksik.hayatim tatsizmis gibi geliyor.Onumuzdeki haftasonu yogaya gec saatte gidecegim,bu haftayi dinlenmeye ayirdim,gec kalkacagim 6:20 gibi.Sabah 4'te kalkmayinca gayet iyi geliyor 6:20.pazar uykusu gibi:) yogaya keske her gun gidebilsem,ya da evde yapabilsem ama derstekil gibi olmuyor.kesinlikle,hic yoktan iyidir Buket'cim.iyi haftalar simdiden.

      Delete