25 March, 2019

Neler Yapiyorum #12


Iyi haftalar dostlar.Neredeyse bir ayin sonuna daha geldik.Zaman nasil bu kadar cabuk geciyor,ki gecerken de kimi gun bana cokkkkk uzun geliyor anlayamiyorum.

Gelelim bu ayin neler yapiyorum,neler yaptigimina.

🌸Seviyorum:Bahar dallarini,kiraz ciceklerini,evde cicek bulunmasini,gunesli havalari.

🌸Yiyorum:Bu aralar bolca meyve.Muz,elma,ahududu,likapa eksik etmediklerim.Yulafima kakao da ekliyorum,enfes oluyor.


🌸Iciyorum:Sade kahve,su bazen redbull,bazen beyaz sarap.


🌸Hissediyorum:Su an 3 gun sonra ise gitmenin hem  isteksizligi hem gideyim de baslayayim,yeni hafta da aradan ciksin dusuncesi var uzerimde ama iyiyim.Ise gitmeseydim,yapmak istediklerimi yapamazdim.

🌸Yapiyorum:Bolca yuruyus,evde toparlama,derleme,dogaya hayranlik duyma.

🌸Dusunuyorum:Blog okurken,yazanlarin biraz daha dikkat etmesi gerektigini dusunuyorum.Kimi yazida bir dolu kelimenin eksik ya da yanlis yazildigini goruyorum.Tabii ki bunu ben de yapiyorum,geri donup defalarca okusam da bazen gozumden kaciyor.Bloglarin bana cok iyi geldigini dusunuyorum cogu zaman,kendimi daha iyi gelistirmek icin neler yapmam gerektigini,bazen cok sey yapmak isteyip kendimi cok yordugumu,durmakta zorlandigimi dusunuyorum.Bunu dusundukce iyi ki uyuyor,okuyor ve blog yaziyorum diyorum.



🌸Hayalini kuruyorum:Greenwich'de kiraz ciceklerinin actiginin,altinda bir dolu fotograf cektigimin hayalini kuruyorum.Cuma gunu gittigimizde patlamak uzerelerdi.Bu sabah da gidelim mi dedik,ama bir sokak otedeki acmadigi icin onlarin da acmadigini dusundum ve bu soguk havada biraz daha evde oturmayi tercih ettim.Hem blog yazar,hem de is pantolonumu utulerim diye.Yapacak islere tik koydugumda,rahatim!

🌸Izliyorum:ITV'de Cheat diye 4 bolumluk bir dizi izledik.The walking Dead'i izliyorum ve dun aksam da Victoria basladi.

🌸Okuyorum:Ilk kez Anais'i okuyorum.Havaalanindayken icinde bir cumle beni oyle etkiledi ki,kitabi almadan edemedim.Anais,o doneme gore hatta bence su ana gore oldukca cesur,curetkar bir kadinmis.Icinde bolca sex,kimisinde oldukca detayli,cok eslilik,sevgilileri var.Gunluk okumayi sevdigimi fark ettim.Ayni anda bir kac kisiyi arzulamak hatta sevdigini soyleyebilmek,esin varken baska birisi ile birlikte olabilmek nasil mumkun hic bir zaman anlayamayacagim acikcasi.Kitap kucuk pontlarla yazildigindan,bir sayfa 4 sayfaymis etkisi yaratiyor,bir de tasvirler,anlatim o kadar derin ki insan bir sayfadan sonra bile doymus oluyor.Ingilizce oldugundan hayatimda hic duymadigim kelimelerle karsilasiyorum ki merak edip acip baktigimda aaaaaa ne guzel kelimeymis diyorum.10 tane yeni kelimeden 2 tanesini hatirlasam tamamdir.Hos Anais'in kelimelerini kac kisi kullaniyor ki su zamanda.

🌸Dinliyorum: YOU and I...Tom Walker

Icinizde bahar cicekleri acsin,kolay gecsin bu hafta.🌸🌸🌸🌸

8 comments:

  1. Çok keyifli bu yazı dizisini okumayı çok seviyorum. Mutfak fotosu ve çiçekler beni benden aldı çok güzel.. iyi haftalar :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selam Derya'cim.Iyi haftalar:) Tesekkur ederim.mutfagimi pek severim:)

      Delete
  2. İyi haftalar canımcım ♥

    ReplyDelete
  3. Mutlu baharlar olsun, ben de henüz çiçek yok. Olsun yakındır diye avunuyorum.
    Kelime hatası kısmı çok değişik bir mevzu bazen tekrar tekrar okuyorum da göremediğim oluyor... Bakan körlük gibi birşey :) Geçen yazmışsın ya bana, bloga yorum olarak, nerden başlasak nasıl yapsak. Aklıma fikir düşürdün ne iyi ettin... kocaman çiçekli sevgiler gönderiyorum sana <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesinlikle Ezgi'cim.hepimize oluyor o bakarken gormemek,cunku cokkkkkkk sey dusunuyoruz kanimca.Evet cok istiyorum kroche ogreneyi,su araba kullanma isini halledeyim,siradaki ogrenecegim krose yapmak,eminim senin tavsiyelerin cok iyi gelir:)

      Delete
  4. bahaar ve yediklerin güzelmiiş. blog her şeyimiz yaaa :) henry june okudum, miller müthiş yazar yaa, nin de iyi tabii, clichy de sessiz günler :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Deep'cim,mILLER'I okumaya henuz cesaret edemiyorum.Nin'in bazi yazdiklarindan utandim okurken::)

      Delete