19 September, 2019

Agatha'nin Tatil Evi


Gunaydin dostlarim.13 gun olmus yazmayali,ozlemisim blogumu.Ise gitmeden,geleneksel Eylul ya da bazen sonbahar tatilinden olan goruntulere basliyayim dedim.Bu sefer Devon'u sectik,daha once gitmemistik.Gercekten gorulmeye deger bir bolge.Eger beni IG'da takip ediyorsaniz @cilek_suyu'nda hikayelere doymus olabilirsiniz zira paylasmaya doyamadim.Cogu hikayeyi de sabitledim zaten gorduklerimi unutmayayim diye,belki gitmek isteyenlere de fikir olur.


Brixam'da kiraladigimiz eve yarim saat araba mesafesinde olan Greenway'i,Agatha'nin tatil evini gormemiz tabii ki sartti.Giris £12.80.Kopekler eve alinmiyor ama bahcesinde ozgurce gezinebiliyorlar dogal olarak.Bahce kocaman,bir dolu kamelya ve manolya agaclari ile dolu.Manzara muhtesem,Dart nehrine bakiyor ve nehir yelkenlilerle dolu.Kocaman tepeler,yesillikler icinde parliyor.Gittigimiz gun ahmak islatan yagmur vardi,hava yumusakti,bahcede uzunca zaman gecirdik.


Manolya agacindan,ilk fotolar bahceden goruntuler.

Boat House'a inerken.Kayik,tekne evi bir nevi

Dart nehri,kayik evinden goruntu


Tekne evinden goruntu(Dead Man's Holly'de gecen yer)

Evin disindan bir goruntu
Yuruyusten sonra eve girdik,kapidaki gonullu gorevliler sizi sicaklikla karsiliyor.Flasli foto yasak.elinize brosurleri verip buyur ediyorlar.

Ev 1950'lerde kurulmus ve uzun yillar aileye yazlari ve Noellerde yuva olmus.


Ailecek koleksiyona duskunler.Ikinci es de arkeolag olunca evde arkeolojik objelerden,kitaplara,gumuse bir dolu esya var.


Kislari oyun oynadiklari oturma odasi

Koltuklara oturulmasin diye kuru cicek koyulmus


Ziyaretcilerden biri biz ordayken piano caliyordu.

Agatha'ya verilen odullerden biri


Bunca mutfak esyasi icinde ben cennetteydim adeta.


Aile fertleri ve topladiklari


Tutunu saklamak icin









Kutuphaneden goruntuler.


Bahcenin sonundan asagi dogru kivrilinca kucuk feribotlara binip karsilara gecmek icin iskele var.Tabii ki erkenden kapanmis minik bir kafe.





Kesinlikle ziyarete deger bir yer oldu.Agatha burayi dunyanin en guzel yeri olarak tarif etmis.Bence haksiz da sayilmaz,yazmak,yazdiklarini paylasmak icin sahane bir yer degil mi?

Hepinize mutlu bir gun dilerim,FUF'da gorusmek uzere.💓

12 comments:

  1. Süper,
    bayılıyorum böyle gezi yazıları okumaya ve gezi fotoğrafları bakmaya.
    Sevgiler....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben de ben de.Ben cok gezemiyorum ama gezince de paylasmadan edemiyorum:)

      Delete
  2. Tam hangi Agatha? diyecektim ki, fotoğrafı gördüm. Bizim Agathaymış :) Bu evde ne yazılır ama.... Dönüp bir daha bakayım bari.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) evet bu manzaraya karsi gunluk yazilar bile senlenir.

      Delete
  3. burayı görmek isterdim..

    ReplyDelete
  4. Ne kadar hoş yerler gezmissiniz, boş durmamışsınız deyim yerindeyse :)

    ReplyDelete
  5. Sibel sayende neler görüyoruz. tatlı tatlı da anlatıyorsun
    daha ne olsun. benim de okullar açılıp iş başlayınca neredeyse 20 gündür
    yoğun işlerim oldu hala da oluyor. bugün nihayet sınıfımızın boya badanası olmuş
    sonrasında sınıfı düzelttik. biraz mola verince blogunda
    bu güzel fotoğrafları grdüm, yorgunluğum azaldı inan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asil biz senin sayende neler goruyoruz Buket'cim:) Benim gezdiklerim nedir ki senin yaninda:) Iyi geldigine sevindim,Yaeni okul doneminde kolayliklar ve basarilar:)

      Delete
  6. ne hoş fotiler yine. günday tüm kitaplarını okudum. iyi yazar ama çok kasvetli, karamsar, hüzünlü. en iyi romanı da kinyas ile kayra. şahsiyet dizisini yazdı bi de :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selam Deep'cim.Ben de hepsini okumaya niyetliyim,Kinyas ve Kayra'yi da cok severek okumustum.Karakterime o kadar zit ki dedigin gibi,ki anlattiklarini gercek hayatta izlemeye okumaya tahammul edemezken nasil bu kitaplari bir solukta okuyorum ben de cozemedim:) Sahsiyeti izlemedim.

      Delete