06 September, 2019

Tesekkur Cuma'si #212


Mutlu Cuma'lar!

Dunden beri yillik iznimdeyim.Dolayisi ile cok mutluyum.Cok guzel planlarim var,hayatimin yeni donemine en iyi sekilde hazirlanmaya niyetliyim,ise her zamankinden daha guclu bir sekilde donecegim!

Bu tesekkur Cuma'si biraz ortaya karisik olacak cunku fotograflara bakarken unuttuklarim ile karsilastim ve o ana dondugumde ne kadar da mutesekkir oldugumu yeniden hatirladim.Mutlu olmak cok kolay!



Otobus yolculuklarina ve minik servislerine mutesekkirim.Muavin demeyi bile ozlemisim😃


Ucaga binmeden once,kendime cikolata almak icin makineye gittim,sectim,odememi yaptim kart ile ve bir baktim cikolatam inmiyor.Kala kaldim,acikmisim,gerilmisim! Ve ne oldu,genc hos bir cocuk yanima gelip bana bu cikolatayi verdi.Beni oyle gorunce dayanamamis yavrum,iyilikte bulunmak istemis.Uzerimde de nakit yok.Hic onemli degil dedi.Canim benim!Nasil mutlu etti beni tanimadigi halde.Tum dilekleri gercek olsun dilerim.Kendisini hep sukranla anacagim yuzunu hatirlamasam bile.


Pasaport kontrolunden cikolata ile geciren memurlara.Daha nasil karsilansin bir insan bayram gunu degil mi?



Benim canim Istanbul'um...Sana,her seye ragmen karsima her seferinde bir dolu guzellikler cikarmana cok mutesekkirim/


Sokaklara camasir asanlara...



Kardesim ve ailesi ile o cokkkkkk kalabalik bayram gununde Istanbul sokaklarinda kaybolmamiza.Balat,cok guzelsin sen!



Serap'im ile gecirdigim her gune,dakikaya...Yetmiyor,kesmiyor ama olsun!Hayat...


Su sisemi evin onunde unutmusum.Calinmamasina cok mutesekkirdim dondugumde...


Rahmetli teyzemin el emegine ve bunu bana veren canim anneme...



Yuruyuslerimde fark ettigim minik guzelliklere,renklere cok ama cok mutesekkirim.Hepinize mutlu haftasonlari dilerim!💓

15 comments:

  1. Şahane paylaşımlar.

    ReplyDelete
  2. Şükredeceğiniz bol anlarınız olsun :)

    ReplyDelete
  3. Fotoğraflar çok güzel.Bende akşam yola çıkıyorum 8 saat otobüs yolculuğu gözümde acayip büyüyor :)

    ReplyDelete
  4. Yıllık izninizin tadını çıkarın. Güzel detaylar hayatınızda hep artsın.

    ReplyDelete
  5. Ne kadar güzel teşekkür edilecek şeyleri görebilmeye

    ReplyDelete
  6. Ufak şeylerle mutlu olabilmenin güzelliğini hatırlıyorum her Teşekkür cuması yazılarını okuduğumda. Teşekkürlerim benim de bugün sana ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. ufak seyler olmasa nasil dayaniriz hayata:) hosgeldin:) xxx

      Delete
  7. I love snikers duo, yummy...

    ReplyDelete
  8. Çok güzel yerler gerçekten. Fotoğraflarınızı da çok beğendi. Ellerinize sağlık :)

    ReplyDelete